اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

نقش سپاه در تامین امنیت بر هیچ کس پوشیده نیست

امام جمعه تایباد گفت: نقش سپاه در تامین امنیت داخلی و خارجی بر هیچ کس پوشیده نیست.

نقش سپاه در تامین امنیت بر هیچ کس پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت الاسلام و المسلمین محمد محدثی امام جمعه تایباد در خطبه نخست نماز جمعه شهر تایباد با اشاره به این نکته که هر کجا یاد خدا باشد ظلم نخواهد بود، اظهار کرد: زمانی که یاد خدا با انسان همراه باشد زبان‌ها و چشم‌ها پاک خواهد بود و وقتی مجموعه انسان پاک و پاکیزه باشد جامعه نیز طیب و پاکیزه خواهد بود.

وی افزود: لذتی که انسان در جامعه‌ای پاک می‌برد کمتر از بهشت نیست و سعی پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع) نیز در جهت ایجاد چنین جامعه‌ای بوده است.

وی به زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و حضرت علی (ع) را الگوی مردان باایمان و وظیفه‌شناس و حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی زنان مومن و کسانی که دارای عمل صالح هستند خواند و گفت: بر اساس ایمان عمل کرده و عمل صالح خویش را با گناه توام ننموده و قبل در حین و بعد از عمل صالح تقوا را رعایت کنیم.

امام جمعه شهرستان تایباد در خطبه دوم با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از نهادهای برجسته انقلاب خواند که با آگاهی و بصیرت امام راحل تشکیل شده و افزود: نیروهای سپاه سرزده از دل و ایمان مردم وی که شجره طیبه بوده و این نهاد را خداوند نعمتی برای ما قرار داده و هدیه‌ای است که به انقلاب و کشور داده شده است.

وی افزود: نقش سپاه در تامین امنیت داخلی و خارجی بر هیچ کس پوشیده نبوده و دشمنان انقلاب اسلامی به خاطر زبونی خویش پروژه سپاه هراسی را در دنیا در کنار اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی تبلیغ می‌کنند.

امام جمعه تایباد با اشاره به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی به اهمیت و لزوم اسلامی شدن دانشگاه‌ها اشاره کرد و اسلامی شدن دانشگاه‌ها را از مهمترین ابعاد فرهنگی نظام اسلامی و مورد تاکید مقام معظم رهبری خواند و از دست‌اندرکاران خواست در این راه کوشش کنند.

وی با اشاره به روز زمین پاک حفظ محیط زندگی و تلاش در جهت پاکیزگی محیط زیست و دوری از آلودگی محیط را از دستورات موکد اسلامی خواند.

خطیب جمعه تایباد در پایان سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس را از عنایات الهی و موجب زبونی و سرخوردگی مستکبران دنیا خواند.

انتهای پیام/70009/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول