اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

ترسیم نقشه راه مقابله با تهدیدات دشمنان رویکرد امروز سپاه است

امام جمعه فیروزکوه گفت: ترسیم نقشه راه مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان، دستور کار امروز سپاه در صیانت از ارزش‏های انقلاب است.

ترسیم نقشه راه مقابله با تهدیدات دشمنان رویکرد امروز سپاه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های نماز پرصلابت و عبادی سیاسی جمعه فیروزکوه در مسجد جامع این شهر، با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ، ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تشکیل نیروی سپاه به دستور امام خمینی(ره) با هدف صیانت از دستاوردهای انقلاب بود.

وی با تقسیم فعالیت سپاه در ایران به سه دوره مجزا گفت: دهه نخست، دوران مقابله و مبارزه با انواع و اقسام توطئه‏های داخلی و خارجی تهدیدکننده کشور بود.

امام جمعه فیروزکوه افزود: با اینکه سپاه در آن زمان از امکانات و بضاعت اندکی برخوردار بود، اما توانست به خوبی برابر توطئه‏ها و تهدیدات بایستد که نمونه بارز آن تغییر معادله جنگ تحمیلی به نفع ایران بود.

سپاه بزرگ‏ترین نیروی نظامی خاورمیانه را در اختیار دارد

امام جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: اگر چه سپاه هویت نظامی دارد، اما یکی از ابعاد آن که در دهه دوم نمود عینی یافت، بازسازی کشور و توسعه زیربناهای اقتصادی جامعه بود.

استیری ادامه داد: سپاه در دهه سوم، در حقیقت به ترسیم نقشه راه مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی پرداخته است.

وی تصریح کرد: با تسامح و تساهل عده‏ای و استحاله شدن عده‏ای دیگر در درون کشور و از طرفی دمیدن دشمنان بر شیپور جنگ، سپاه با نمایش اقتدار خود جبهه استکبار را به این باور رسانید که ایران اسلامی، عراق یا افغانستان نیست و بزرگ‏ترین نیروی نظامی خاورمیانه را در اختیار دارد.

وظیفه سپاه امروز بسیار سنگین است

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان فیروزکوه بیان داشت: امروز که نوک تیز پیکان دشمنان ارکان انقلاب یعنی ولایت فقیه، روحانیت اصیل، نهادهای ارزشی و مردم را هدف قرار داده است و می‏خواهد مردم را از بدنه نظام جدا سازد، وظیفه سپاه بسیار سنگین است.

وی گفت: دشمنان به خیال باطل خود فکر می‏کنند که اگر هر یک از این ارکان مورد هدف قرار گیرد، انقلاب را منکوب می‏سازند اما کور خوانده‏اند.

استیری خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تأسی از بزرگان دین و مقام معظم رهبری، کسب اخلاق و توجه به معنویت، مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/2568/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول