اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

سپاه مدافع حقیقی ارزش‌ها و انقلاب اسلامی است

امام جمعه شوشتر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق مدافع ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و نظام است و در سخت‌ترین شرایط به میدان آمده است.

سپاه مدافع حقیقی ارزش‌ها و انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بر اساس ارزش‌های والاست و تشکیل سپاه پاسداران در راستای حفظ و حراست از این ارزش‌های والاست.

وی با اشاره به اینکه این نهاد نهادی ارزشی و نظامی است، خاطر نشان کرد: نمونه بیرونی برای سپاه پاسداران در جهان وجود ندارد به نحوی که نیرویی نظامی صبغه دینی و فرهنگی داشته باشد و به این دلیل دشمن در راستای تخریب این نیروی پرتلاش انرژی زیادی صرف کرده است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با داشتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتشی توانمند و دیگر نیروهای نظامی موجود هیچ ترسی از تهدیدات دشمن به خود راه نمی‌دهد و هر حرکت دشمن را به قدرتی مضاعف پاسخ خواهد داد.

*ترور در هرکجای جهان محکوم است

امام جمعه شوشتر با اشاره به حرکت‌های تروریستی چند روز گذشته در آمریکا خاطر نشان کرد: حرکت‌های تروریستی در سراسر جهان محکوم است و کشتار مردم بیگناه هیچ توجیهی ندارد و ایران اسلامی همیشه این حرکت‌های زشت را محکوم می‌کند.

وی گفت: تروریست در جهان پدیده‌ای بسیار زشت است و به این دلیل ایران اسلامی در هرکجای جهان همه اشکال تروریست را از تروریست دولتی تا گروه‌های شبه نظامی را ناپسند دانسته و کمک مادی و تسلیحاتی به آنها را به شدت محکوم می‌کند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی برای مبارزه با تروریست شهدای زیادی را تقدیم کرده است و از این پدیده زشت بسیار زیان دیده است.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول