اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرایان خبر داد

تولید بیش از یک‌میلیون متر مکعب آب شرب در سرایان

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرایان گفت: تاکنون یک‌میلیون و 500 هزار متر مکعب آب شرب در این شهرستان تولید شده است.

تولید بیش از یک‌میلیون متر مکعب آب شرب در سرایان

سید احمد ندائی‌جوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با تولید آب شرب شهری در سرایان اظهار داشت: تاکنون یک‌میلیون و 500 هزار متر مکعب آب شرب در این شهرستان تولید شده است.

وی با اشاره به رفع اتفاقات آب در سرایان افزود: در سال گذشته 800 مورد اتفاق توسط امور آب و فاضلاب این شهرستان رفع شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرایان از نصب 498 فقره انشعاب در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: همچنین 470 فقره انشعاب در این شهرستان برای رفع مشکلات احتمالی نوسازی شده است.

اصلاح بیش از 6 هزار متر شبکه توزیع

وی با بیان اینکه برای آبرسانی به طرح مسکن مهر شهر سه قلعه اعتبارات لازم تامین شده، تصریح کرد: امید است آبرسانی به طرح مسکن مهر شهر سه قلعه به زودی آغاز ‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرایان با اشاره به دوره‌های آموزشی برای مقابله با مخاطرات احتمالی متذکر شد: برای آمادگی بیشتر برای مقابله با مخاطرات احتمالی ناشی از حوادث و حریق در محل کار دوره آموزشی اطفاء حریق در این امور برگزار شد. 

برگزاری کمیته فنی و تصویب طرح آبرسانی سرایان

ندائی‌جوان ادامه داد: ایجاد آمادگی برای تمام پرسنل و نیروهای اتفاقات این امور برای حفاظت و پیشگیری از خطرات احتمالی آتش‌سوزی در منابع و تاسیسات شهر سرایان یکی دیگر از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی تامین سلامت پرسنل در زمان کار را یکی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی دانست و اضافه کرد: سرعت عمل کارکنان، ارتقاء سطح کیفی و تست همه تجهیزات اطفاء حریق از اهداف دیگر برگزاری این دوره آموزشی است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری سرایان از برگزاری جلسه کمیته فنی و تصویب طرح آبرسانی به شهر سرایان در سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: این جلسه برای بررسی نتایج حاصل از به‌روزرسانی مطالعات برای دو مرحله آبرسانی به شهر سرایان برگزار و مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/69010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول