اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 سال گذشته صورت گرفت

استخدام 3 هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی قزوین

استاندار قزوین گفت: طی دو سال گذشته سه هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین جذب شده‌اند.

استخدام 3 هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم اظهار داشت: با تبدیل وضعیت یک هزار و 800 نفر از نیروهای شرکتی به قراردادی و یک هزار و 200 استخدام جدید در طول دو سال گذشته سه هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین مشغول فعالیت شده‌اند.

وی ادامه داد: این آزمون از نظر تعداد شرکت‌کنندگان کم سابقه است و با تلاش دست‌اندرکاران با نظم و ترتیب بسیار خوبی آغاز شده و دقت در ایجاد شرایط آسان برای داوطلبان موجب شاهد آزمونی مطلوب و مناسب هستیم.

استاندار قزوین ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، بین‌المللی امام خمینی (ره) و تیم‌های دانشگاهی و استفاده از 600 نفر از عوامل اجرایی این آزمون به نحو شایسته‌ای برگزار شد.

عجم تصریح کرد: با پذیرفته شدن 550 نفر از میان داوطلبان، نیازهای نیروی انسانی 25 دستگاه اجرایی مرتفع می‌شود.

وی بیان کرد: از سال 90 تاکنون تعدادی از نیروها به موجب قانون استخدام شده‌اند که یک هزار و 800 نفر از نیروهای شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت داده شده‌اند و یک هزار و 200 نفر نیز به استخدام جدید درآمده‌اند که بخشی از نیروهای دستگاه‌ها تأمین شده است.

استاندار قزوین از تعیین تکلیف ساختار جدید مشاغل در دستگاه‌های اجرایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با تحقق این امر استخدام یک هزار و 200 نفر دیگر نیز در دستگاه‌های اجرایی استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول