اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس ویژه استاندار هرمزگان:

خدمات دستگاه‌های اجرایی به طور مداوم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

بازرس ویژه استاندار هرمزگان گفت: در راستای تاکیدات ویژه استاندار مبنی بر ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف هرمزگان توسط دستگاه‌های اجرایی، عملکرد این دستگاه‌ها به طور مداوم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

خدمات دستگاه‌های اجرایی به طور مداوم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ علی اسدی بازرس ویژه استاندار هرمزگان در ادامه بازدیدهای خود از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان نحوه ارائه خدمات بانک‌های استان به مردم را نیز مورد بررسی قرار داد.

وی ظهر امروز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در راستای تاکیدات ویژه استاندار مبنی بر ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف هرمزگان توسط دستگاه‌های اجرایی، عملکرد این دستگاه‌ها به طور مداوم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان با اشاره به بازرسی از روند خدمات‌رسانی بانک‌های استان به مشتریان ابراز داشت: ارائه خدمات توسط بانک‌ها تا حد قابل قبولی مناسب بوده که امیدواریم نقاط ضعف اندکی نیز که وجود دارد در اسرع وقت برطرف شود.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها انتقادات و پیشنهادات شهروندان نیز مورد توجه قرار گرفت و درخواست مشتریان به مسئولان مربوطه ابلاغ شد.

اسدی همچنین عملکرد بانک‌ها در ارائه خدمات توسط خودپردازهای شعب را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه خودپردازهای شعب بانک‌های استان با نظارتی که توسط مدیر و پرسنل کوشای بانک‌ها صورت می‌گیرد توانسته در حد انتظار پاسخگوی نیاز مردم باشد.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به عدم وجود امکانات مناسب از جمله دستگاه نوبت‌دهی در برخی از شعب بانک‌ها یادآور شد: بانک‌ها باید در راستای تکریم ارباب رجوع سازوکار مناسب برای ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای مشتریان فراهم سازند.

وی ادامه داد: استان هرمزگان قطب بازرگانی و اقتصادی کشور است که در طول شبانه‌روز بسیاری از مردم این استان به خدمات بانکی نیاز دارند و انتظار می‌رود که بانک‌ها نیز در شأن این جایگاه به ارائه خدمات بپردازند.

اسدی تصریح کرد: بخشی از درخواست‌های مردم نیز به حوزه پرداخت تسهیلات مربوط می‌شد که امیدوارم بانک‌های استان همچون گذشته در این حوزه نیز پاسخگوی نیازهای مردم شریف استان باشند.

انتهای پیام/88007/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول