اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان ادامه دارد

با وقوع زلزله 6.1 ریشتری در شهرستان دشتی همچنان ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان نیروهای خود را بسیج می‌کنند.

بسیج دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بلافاصله پس از وقوع زلزله در شهرستان دشتی، نیروهای امدادی دستگاه‌های مختلف به ویژه هلال احمر، علوم پزشکی، استانداری، فرمانداری و ... برای کمک به زلزله‌زدگان به مناطق زلزله‌زده عزیمت کردند.

دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز به انحای مختلف در تلاش برای یاری رساندن به زلزله‌زدگان هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: از نخستین دقایق وقوع زلزله در استان، واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و خارج از شهرک‌ها با جمع‌آوری اقلام مصرفی تولیدی درصدد ارسال کمک‌های خود به منطقه هستند.

مهدی صفوی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده حادثه‌دیدگان، عمده این اقلام را شامل مواد غذایی، لوازم بهداشتی و غیره ذکر کرد که با هماهنگی سازمان صنعت معدن و تجارت و استانداری بوشهر به مناطق زلزله‌زده استان بوشهر اعزام می‌شود.

وی از اختصاص یک روز حقوق کارکنان این شرکت به حادثه‌دیدگان خبر داد و اضافه کرد: سایر واحدهای صنعتی که قصد کمک به زلزله‌زدگان را دارند می‌توانند، کمک‌های خود را به شرکت شهرک‌های صنعتی استان تحویل دهند.

صفوی به نمایندگی از واحدهای تولیدی افزود: واحدهای صنعتی این آمادگی را دارند که در صورت لزوم نیرو و کمک‌های بیشتری را به مناطق آسیب‌دیده اعزام کنند.

همچنین پس از وقوع زلزله در دشتی جلسه ستاد بحران در جزیره خارک در محل ساختمان مدیریت عملیات عمومی خارگ به منظور ارائه کمک‌ها و راهکارهای لازم برای پشتیبانی و مقابله با بحران تشکیل شد.

در این جزیره تمام عوامل امدادرسان اعم از ترابری هوایی، دریایی، نیروهای امدادی و تجهیزات مورد لزوم بسیج به تمام شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ اعلام آماده‌باش دادند و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول