اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور دورمیزی زلزله فرضی در دشتستان برگزار شد

زلزله فرضی 8.5 ریشتری در دشتستان / آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله

مانور دورمیزی زلزله با وقوع زلزله فرضی به بزرگی 8.5 ریشتر در دشتستان برگزار شد.

زلزله فرضی 8.5 ریشتری در دشتستان / آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مانور دورمیزی زلزله صبح امروز با حضور مسئولان دشتستان در منطقه تنگ‌ارم دشتستان برگزار شد.

فرماندار دشتستان در این آیین اظهار داشت: تمام دستگاه‌های ذیربط باید در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه آمادگی لازم را برای مقابله داشته باشند و به مردم امدادرسانی کنند.

علیرضا خرمی افزود: برگزاری این مانورها گامی در راستای آمادگی بیشتر دستگاه‌ها و مسئولان است و باید این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

وی در تشریح برگزاری این مانور نیز گفت: سناریوی این مانور وقوع زلزله فرضی به بزرگی 8.5 درجه در مقیاس درونی زمین در مناطق دهرود علیا و پشت پر ارم دشتستان و آسیب دیدن تعداد زیادی از ساکنان آن منطقه بود.

خرمی بیان کرد: در این مانور امکانات و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی در چگونگی امدادرسانی و مواجهه با حوادث غیرطبیعی مورد سنجش و آزمایش قرار گرفت.

وی یادآور شد: پیش‌بینی و پیشگیری از حادثه در مقابله با بحران‌ها از اولویت‌هاست و سپس آمادگی برای مقابله با تبعات یک حادثه مورد تأکید قرار می‌گیرد.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: در مواقع بحران باید اعضای ستاد بحران ضمن مدیریت خوب نیروها آمادگی کامل در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی را داشته باشند.

خرمی بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در روزهای جمعه و شنبه شاهد بارندگی همراه با تگرگ در شهرستان هستیم که از ستاد بحران شهرستان انتظار داریم در مقابله با حوادث احتمالی آماده باشند.

فرماندار دشتستان در پایان اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن با امکانات اولیه مسائل و مشکلات منطقه حادثه‌دیده را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول