اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

302 نفر در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‎شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: امسال افزون بر 302 نفر در دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری استخدام می‎شوند.

302 نفر در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‎شوند

حسین نافیان دهکردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: آزمون استخدامی 27 دستگاه اجرایی استان روز گذشته در شهرکرد مرکز استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در هشت حوزه امتحانی، گفت: حدود 9 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون یاد شده نام‌نویسی کرده بودند که پس از بررسی مدارک و مستندات، شرایط احراز این افراد از سوی دستگاه‌های اجرایی بررسی و حدود 8 هزار نفر واجد شرایط شرکت در آزمون شدند.

نافیان دهکردی خاطرنشان کرد: پس از بررسی نتایج آزمون توانمندی‌های عمومی و تخصصی از سه برابر ظرفیت اعلام شده برای مصاحبه دعوت خواهد شد که در نهایت پس از انجام مراحل گزینش 302 نفر استخدام خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اسامی پذیرفته شدگان(سه برابر ظرفیت) پس از تایید مراجع ذی‌صلاح از طریق سایت استانداری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی بر ضرورت اشتغالزایی جوانان تأکید کرد و گفت: در سال‌های اخیر با توجه به ورود گسترده نیروی کار جدید به بازار کار، بیکاری در صف مقدم چالش‌های اقتصاد کشور قرار گرفته و از این منظر، ایجاد اشتغال به ضرورتی انکار‌ناپذیر برای اقتصاد ایران تبدیل شده است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول