اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری قزوین:

مراکز برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در قزوین اعلام شد

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین گفت: مکان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در روز جمعه 30 فروردین ماه اعلام شد.

مراکز برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید رسول جزدره‌ئی تصریح کرد: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی در روز جمعه و اهمیت این آزمون، طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده استاندار قزوین و نمایندگان معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور از مکان این آزمون بازدید می‌کنند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین با اعلام مراکز برگزاری آزمون اظهار داشت: این آزمون در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود.

جزدره‌ئی ابراز داشت: مراکز دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین برای خواهران و چهار مرکز از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع ادارات نواب، دانشگاه فرهنگیان پردیس در خیابان نواب صفوی، سالن شهید رجایی دانشگاه پیام نور و هنرستان شهید چمران واقع در خیابان سعدی برای برادران پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: این آزمون رأس ساعت 9 صبح جمعه برگزار می‌شود که تمامی شرکت‌کنندگان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین بیان کرد: شش هزار و 900 نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند که سهمیه استخدامی تعیین شده برای این آزمون 550 پست سازمانی در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین شامل 150 رسته شغلی است.

جزدره‌ئی با بیان اینکه نتایج اولیه این آزمون نزدیک به دو ماه پس از برگزاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اعلام می‌شود، گفت: متقاضیانی که موفق به کسب نمره حد نصاب قبولی شوند تا سه برابر ظرفیت تعیین شده سهمیه، برای انجام مصاحبه‌های تخصصی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/77012/ج/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول