اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عنبرآباد:

هدف از زندان بازگشت سعادت‌مندانه به جامعه است

دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد گفت: هدف از زندان فقط مجازات مددجویان نیست، بلکه آنچه مد نظر است، اصلاح، تربیت و بازگشت سعادت‌مندانه آنان به جامعه است.

هدف از زندان بازگشت سعادت‌مندانه به جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمدعلی انجم‌روز امروز در جلسه شورای طبقه‌بندی زندان جیرفت با بیان اینکه زندانیان باید تابع قوانین و برنامه‌های فرهنگی زندان باشند، اظهار داشت: مددجویان فقط با داشتن شرایط و حسن اخلاق و تائید مسئولان زندان و احراز شرایط آیین‌نامه سازمان زندان‌ها می‌توانند از امتیازات مرخصی و رأی باز استفاده کنند.

وی بیان داشت: هدف از زندان فقط مجازات مددجویان نیست، بلکه آنچه مد‌نظر است، اصلاح، تربیت و بازگشت سعادت‌مندانه آنان به جامعه است.

دادستان عنبرآباد ضمن بیان اهمیت و ارزش فعالیت‌های فرهنگی در زندان جیرفت عنوان کرد: هدف از اعزام زندانیان به مرخصی و رأی باز توجه به کرامت انسانی و رعایت حقوق شهروندی است.

رئیس زندان جیرفت نیز گفت: اعزام مددجویان به مرخصی و رأی باز تکمیل کننده اصلاح و تربیت بوده که هدف اصلی سازمان زندان‌ها است.

حسین برشان خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل بین اداره زندان و مسئولان قضایی بسیار خوب است و مسئولان قضایی با بازدیدهای مستمر و ملاقات حضوری با مددجویان مشکلات قضایی آنان را به حداقل می‌رسانند.

دادستان عنبرآباد در جمع مددجویان حضور یافت و پس از استماع مشکلات مددجویان و بررسی وضعیت قضایی آنان دستورات و رهنمودهای لازم را در زمینه رفع مشکلات آنها ارائه کرد.

انتهای پیام/2655/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول