اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی زنجان:

کلاهبردار جاعل با قرار 10 میلیاردی روانه زندان شد

فردی که با جعل اسناد شرکتی اقدام به کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران آگاهی زنجان دستگیر و با قرار وثیقه 10 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

کلاهبردار جاعل با قرار 10 میلیاردی روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مصطفی طلوعی اظهار کرد: چندی پیش در پی ارجاع شکوائیه‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب زنجان توسط صاحب شرکتی مبنی بر جعل اسناد و مدارک شرکت پیگیری دو موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با این شکایت تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد، افزود: ماموران دریافتند فردی به نام «م - ر» که پنج سال قبل به عنوان مدیر پروژه شرکت مذکور با شاکی همکاری می‌کرد با جعل اسناد و مدارک شرکت اقدام به افتتاح حساب بانکی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی زنجان تصریح کرد: با شناسایی این فرد مشخص شد که این مرد کلاهبردار با جعل اسناد شرکت با شرکت‌های دیگر قرارداد تنظیم و وجوه حاصله از این قراردادها را به حساب خود واریز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های پلیس نشان داد که فرد کلاهبردار پس از اجرای نقشه خود متواری شده است.

طلوعی با بیان اینکه با کار اطلاعاتی پلیس مخفیگاه متهم شناسایی و روز گذشته در عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد، ادامه داد: در بازجویی‌های انجام شده این متهم پس از اعتراف به کلاهبرداری به دادسرا معرفی و با قرار 10 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

وی همچنین به کشف کالای قاچاق از دو دستگاه خودرو خبر داد و گفت: با تلاش ماموران آگاهی از دو دستگاه خودرو 6 هزار و 805 لوازم آرایشی و بهداشتی و گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد.

انتهای پیام/2308‌/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول