اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان جیرفت:

آموزش اساس کار اصلاح و تربیت در زندان است

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: آموزش اساس کار اصلاح و تربیت در زندان است و مددجویان زندان جیرفت موفق به کسب گواهینامه پایان دوره آموزشی در رشته‌های مختلف شدند.

آموزش اساس کار اصلاح و تربیت در زندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت حسین برشان در حاشیه بازدید از کلاس‌های آموزشی مددجویان زندان جیرفت در راستای اهمیت و ارزش آموزش اظهار داشت: اصلاح و تربیت با آموزش محقق می‌شود و اکثر مددجویان زندان جیرفت موفق به کسب گواهینامه پایان دوره آموزشی شدند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون در رشته‌های آموزشی عقیدتی، احکام، قرآن و... و صدور گواهینامه پایان دوره برای مددجویان افزود: اساس کار اصلاح و تربیت در زندان آموزش مددجویان است.

برشان خاطر نشان کرد: در راستای تحقق اهداف سازمان زندان‌ها و هدفمند شدن آموزش مددجویان  و بالابردن سطح علمی و مذهبی آنان با برنامه‌ریزی اداره فرهنگی اداره کل زندان‌های استان کرمان و با سعی و تلاش کارکنان واحد فرهنگی زندان جیرفت کلاس‌های متعددی از جمله عقیدتی، مذهبی، قرآنی و کلاسیک از نهضت سوادآموزی تا دبیرستان برای مددجویان برگزار می‌شود.

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: بیش از نیمی از مددجویان در چهار دوره آموزشی روخوانی قرآن، احکام سطح یک، اعتقادات سطح یک و اخلاق سطح یک ثبت‌نام و در کلاس‌های آموزشی شرکت کردند.

برشان عنوان کرد: در همین راستا برای آموزش مددجویان از چهار نفر از اساتید و روحانیان مجرب شهرستان استفاده و مدت آموزش هر دوره 45 روز است که پس از اتمام دوره و اخذ امتحان پایان دوره، گواهینامه آموزشی برای مددجویان صادر و مددجویان فقط با استفاده از گواهینامه‌های آموزشی می‌توانند از امتیازات بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه آموزش مددجویان در دوره‌های فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی از دیگر برنامه‌های آموزشی اداره زندان جیرفت است، خاطر نشان کرد: هر چه میزان آموزش و اطلاعات انسان بیشتر باشد، دارای ارزش بیشتری است و می‌تواند در مسیر راه صحیح گام بردارد.

انتهای پیام/2655/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول