اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زندان جیرفت عنوان کرد

انجام سیاست‌های حمایتی در زندان جیرفت

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: سیاست‌های حمایتی با هدف کاهش جمعیت کیفری در قالب بازدید از منزل مددجویان، بررسی پرونده قضایی، معرفی به انجمن‌های حمایتی و ستاد دیه در واحد مددکاری زندان جیرفت صورت گرفته است.

انجام سیاست‌های حمایتی در زندان جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین برشان در جمع کارکنان اداره زندان این شهرستان با بیان اینکه لازمه کار مددکاری عشق به انسان‌ها است، اظهار داشت: مددکاری حرفه بسیار ظریف و از معدود مشاغلی است که با اسرار و رازهای افراد سر و کار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مددکار باید در رعایت کرامت انسانی مددجویان نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرد، بیان داشت: مددکار می‌تواند با ایجاد روحیه صبر، توکل و امید به آینده اشک‌ها و نگرانی‌های مددجویان را به نگاه‌های پر از شادی مبدل کند.

رئیس اداره زندان جیرفت تصریح کرد: مددکاران در بازسازی شخصیت مددجویان تاثیر زیادی دارند و باید زمینه‌های بازگشت مجدد مددجویان به زندگی اجتماعی و تسهیل شرایط پذیرش آنان در محیط خارج از زندان را فراهم کنند.

برشان عنوان کرد: مددکاران با شناسایی افراد نیازمند و آبرومند گرفتار و پیگیری مشکلات و معرفی آنان به مراکز حمایتی کمک شایانی به آنها و خانواده‌هایشان می‌کنند.

وی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی سازمان زندان‌ها با هدف کاهش جمعیت کیفری و آسیب رفتارهای پرخطر، فعالیت‌هایی از جمله بازدید از منزل مددجویان، بررسی پرونده قضایی مددجویان، معرفی مددجویان به انجمن‌های حمایتی و دریافت تسهیلات بانکی، اخذ رضایت از شکات و معرفی به ستاد دیه در واحد مددکاری زندان جیرفت صورت گرفته است.

انتهای پیام/2655/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول