اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه کردستان:

استفاده از تولیدات ملی رمز تحقق حماسه اقتصادی است

استاد دانشگاه کردستان با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: با استفاده از تولیدات داخلی گام بلندی در راستای تحقق حماسه اقتصادی برداشته می‌شود.

استفاده از تولیدات ملی رمز تحقق حماسه اقتصادی است

حامد قادرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تاکید بر اینکه مطرح کردن موضوع اقتصاد در شعار امسال نشان از نکته‌سنجی و درایت بالای رهبر معظم انقلاب دارد اظهار داشت: مردم با مصرف محصولات داخلی می‌توانند در تحقق شعار سال پیش‌قدم شوند.

وی با بیان اینکه در گام نخست باید دقت شود تا کالاهای ضروری و اولویت‌دار خریداری شود خاطر نشان کرد: مرحله بعد که بسیار حساس است استفاده از کالای تولید داخلی است، چرا که مصرف محصولات وطنی زمینه اشتغال فرزندان این آب و خاک و به موازات آن بستر لازم را برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتر فراهم می‌کند.

ستاد دانشگاه کردستان تصریح کرد: زمانی توسعه پایدار برقرار خواهد شد که افراد جامعه به هم‌نسلان خود و همچنین آیندگان و کیفیت زندگی آنها توجه لازم را مبذول دارند.

قادرزاده با بیان اینکه ایران به عنوان کشوری در حال توسعه باید به شیوه‌ای مناسب کیفیت امورات اقتصادی را پیش برده تا پاسخگوی نیازها باشد اضافه کرد: مقام معظم رهبری با آینده‌نگری و روشنگری‌های خود در این زمینه مشاوره‌های خوبی به برنامه‌ریزان می‌دهند که نشان از شناخت بالای ایشان از شرایط و اوضاع است.

وی مسئولیت مدیران را نیز تلاش و اهتمام برای پیشرفت امورات اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم عنوان کرد و افزود: مجریان باید پیشنهادهای مطروحه از سوی کارشناسان اقتصادی را با دید باز و وسعت‌نظر مورد توجه قرار دهند.

استاد دانشگاه کردستان در خصوص شعار حماسه سیاسی هم گفت: اطلاع از مسائل سیاسی در زندگی و لزوم شرکت فعال و گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای امسال نیز بر جنبه دیگر شعار امسال تأکید دارد.

قادرزاده با اشاره به اینکه انتخابات به عنوان فعالیتی سیاسی وظایفی را متوجه همگان می‌کند خاطر نشان کرد: در این خصوص هر کسی باید سهم خود را در رابطه با پیشرفت کشور ایفا کند.

وی با یادآوری تلاش‌ دشمنان برای ایجاد افتراق و انشقاق در جامعه و جلوگیری از اتحاد مردم با یکدیگر اضافه کرد: به همین دلایل است که در قرآن کریم و آموزه‌های دینی به مسلمانان سفارش شده به ریسمان محکم الهی چنگ زده و متفرق نشوند.

ستاد دانشگاه کردستان وجود منافع مشترک ملی در بین آحاد جامعه با وجود آرا و نظرات متفاوت و متنوع را عامل مهمی برای توجه به نحوه کار دانست و افزود: البته ملت ایران همواره و در طول تاریخ نشان داده که با وجود تفاوت‌های قومی، زبانی و فرهنگی در نهایت همگرایی مناسبی با یکدیگر داشته‌اند.

قادرزاده با اشاره به سم‌پاشی‌های دشمنان در خصوص جنگ‌طلب بودن مردم ایران این ادعاها را از پایه و اساس کذب دانست و گفت: در تعالیم اسلامی ما بر حفظ و حراست از کرامت انسان‌ها تأکید فراوان شده است.

وی با بیان اینکه شرایط سیاسی و اقتصادی امروز جامعه نیازمند توجه زیادی است اذعان داشت: باید به گونه‌ای گام برداریم که در هر دو زمینه سیاسی و اقتصادی به پیشرفت‌های مطلوبی دست یابیم به گونه‌ای که دوستان خوشحال و دشمنان مایوس شوند.

قادرزاده در پایان ابراز امیدواری کرد در سال 92 با عنایت به فرامین مقام معظم رهبری و تلاش ملت و مسئولان شاهد رشد کشور از نظر سیاسی و اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/79012/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول