اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبیک:

مردم آبیک در تشییع شهدای گمنام حماسه آفریدند

معاون فرماندار شهرستان آبیک گفت: مردم با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام، حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند.

مردم آبیک در تشییع شهدای گمنام حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم رژه روز ارتش (29 فروردین) شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم شهرستان آبیک با حضور وصف‌ناپذیر خود در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام که در روز گذشته برگزار شد، ثابت کردند به شهدا و آرمان‌های آنان پایبند هستند.

وی افزود: امیدواریم که مردم شهرستان آبیک همانند مردم سراسر کشور در انتخابات نیز حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کرده تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

این مسئول با اشاره به 29 فروردین روز ارتش تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک منافقین و ضد انقلاب درصدد ضربه زدن به ارتش و انحلال آن بودند که با هوشمندی امام راحل، ارتش جان تازه‌ای گرفت.

معاون فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی، ارتشی متدین و ولایت‌مدار است که طی 35 سال اخیر خدمات ارزنده‌ای به نظام ارایه کرده است.

بغدادی اضافه کرد: از خدمات مهم و مؤثر ارتش نظام اسلامی می‌توان به تأمین امنیت کشور، مقابله با اشرار و گروهک‌های ضد انقلاب و پاکسازی مین‌های به جا مانده از دوران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد.

وی اذعان داشت: تاکنون بیش از یک میلیون هکتار از اراضی مناطق جنگی با 180 شهید پاکسازی شده که بیانگر عشق رزمندگان اسلام به میهن اسلامی و مردم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیروهای مسلح جان و مالشان را پای انقلاب و ولایت گذاشته‌اند، امیدواریم خداوند متعال روز به روز بر توفیقات این قشر زحمتکش، خدوم و پایبند به نظام اسلامی اضافه کند.

معاون فرماندار شهرستان آبیک با تأکید بر حضور گسترده مردم در مراسم رژه روز ارتش عنوان کرد: مراسم رژه روز ارتش باید با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود، چراکه بیانگر اقتدار نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/77006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول