اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل‌فرهنگی:

دشمنان در برابر حماسه‌سازی ملت ایران حماسه‌سوزی می‌کنند

یک کارشناس مسائل‌فرهنگی گفت: امسال سال انتخابات است و سالی است که باید مدبرانه حماسه را خلق کنیم و باید دانست که دشمنان در مقابل حماسه‌سازی ملت بزرگ ایران، حماسه‌سوزی خواهند کرد.

دشمنان در برابر حماسه‌سازی ملت ایران حماسه‌سوزی می‌کنند

حجت‌الاسلام یزدان پرونده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص نام‌گذاری سال 92، اظهار داشت: در سال گذشته که سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ‌ایرانی نام‌گذاری شده بود، سعی بر این بود که تولید ایرانی را افزایش دهیم که جوان ایرانی بتواند کار کند و در این راستا کشور را به پیشرفت برساند.

پرونده تصریح کرد: سال 91 سال سختی برای ملت ایران بود اما این ملت باز هم توانستند بر مشکلات فائق آیند و باز هم به دنیا نشان دادند که هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند ملت بصیر ایران را از اهدافش باز دارد.

وی افزود: جوانان سربلند و عزت‌مند ایرانی تولید را در سال تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی آغاز کردند و نام‌گذاری سال 92، از سوی مقام معظم رهبری ضرورتی انکارناپذیر و بصیرانه بود که همگان را بر آن می‌دارد که سال را بر این ‌اساس برنامه‌ریزی کنند و هم‌اکنون زمان حماسه‌آفرینی مردم بعد از تحمل فشار و سختی‌های فراوان، فرا رسیده است.

این کارشناس مسائل‌فرهنگی گفت: تولید در اقتصاد حرف اول را می‌زند و کشوری که در عرصه اقتصادی تولید‌کننده خوبی باشد می‌تواند در عرصه‌ اقتصادی حماسه‌ساز شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 92 به نام سال حماسه‌ سیاسی، خاطر نشان کرد: امسال سال انتخابات است و سالی است که باید مدبرانه حماسه را بیافرینیم و باید دانست که دشمنان در مقابل حماسه‌سازی ملت بزرگ ایران، حماسه‌سوزی خواهند کرد که نباید ما از این مسائل غافل شویم.

پرونده ادامه داد: همه باید در سال حماسه‌سیاسی و حماسه‌ اقتصادی احساس تکلیف کنند چون حماسه با عزت همراه است و موجبات غرور و سربلندی ما را باز هم در دنیا و در مقابل استکبار جهانی فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول تاریخ حماسه‌سازی خود را به دنیا اثبات کرده، افزود: این بار نیز ملت ایران به‌ خوبی آزمون خود را پس‌ خواهند داد و پشت سر مقام معظم رهبری و گوش به فرمان وی، هوشیارانه و با بصیرت حرکت خواهند کرد.

پرونده تصریح کرد: شعار سال 92، تلنگری به شرایط حساس حضور مردم در انتخابات است و تحقق این حماسه موجب ایستادن بر قله‌های سربلندی است.

وی لازمه حماسه را هم‌سویی مردم و اتحاد و همدلی عنوان کرد و گفت: در سال حماسه‌ سیاسی و حماسه ‌اقتصادی تلاش می‌کنیم که منویات مقام معظم رهبری به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول