اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه :

داشتن روحیه فاطمی و علوی حماسه سیاسی را محقق می‌سازد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم تجلیل از خدمات مرحوم آیت‌الله زبرجد اظهار داشت: لازمه تحقق حماسه سیاسی داشتن روحیه فاطمی و علوی است.

داشتن روحیه فاطمی و علوی حماسه سیاسی را محقق می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خدمات مرحوم آیت‌الله زبرجد و فعالان طرح آرامش بهاری اظهار داشت: لازمه تحقق حماسه سیاسی داشتن روحیه فاطمی و علوی است.

حجت‌الاسلام علی محمدی افزود: تنها کسانی می‌توانند حماسه خلق کنند که خود را نبینند، از خود گذشته و خدا را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: در انتخابات نیز باید تنها خدا را مدنظر قرار داده و به اعتلای کلمه «الله» بیاندیشیم چرا که با منیت و تعصب حماسه خلق نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در اوقاف اضافه کرد: باید کسی را انتخاب کرد که نزدیک‌ترین فرد به امامت و ولایت باشد و با التزام عملی به ولایت فقیه تا آخر راه در مسیر بماند.

محمدی تصریح کرد: برخی افراد کوته‌نظر هر چیز نظام اسلامی را در برخی نقائص اقتصادی خلاصه می‌کنند و از سر جهل یا عناد بر تمام موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف به دست آمده و اقتدار و عزتی که ایران اسلامی دارد، چشم می‌بندند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب حتی در روزهای ویژه نیز خانواده‌های متدین از رفتن به اماکن مذهبی پرهیز می‌کردند چرا که وضعیت بسیار ناهنجاری بر امامزادگان و بقاع حاکم بود.

وی خطاب به متولیان امامزادگان و خادمان زوار ابراز داشت: باید برای بهره‌وری و احیای موقوفات حداکثر تلاش را انجام داد تا حق و حقوق موقوفات تحصیل شود چرا که رونق موقوفات رونق جامعه است.

به گفته وی، در طرح آرامش بهاری نوروز امسال 10 میلیون نفر از خیمه‌های معرفت بازدید کرده‌اند که نشان‌دهنده استقبال مردم و ظرفیت عظیم این طرح است.

*عملکرد مجریان طرح آرامش بهاری مصداق حماسه‌آفرینی

در این مراسم مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس نیز در سخنانی بیان کرد: کسی که محضر آیت‌الله زبرجد را درک کرده می‌داند که رفتارهای ایشان یادآور سیره صحیح اهل بیت معصومین بود و نفس گرم امام راحل در کسوت استاد، وجود آیت‌الله زبرجد را گرم و نورانی ساخته بود.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم ادامه داد: هم‌نفسی با شهید دستغیب و تاثیر عمیق حرم سید علا‌ءالدین حسین (ع) در روح و روان این مرد بزرگ هویدا بود زیرا بخش بزرگی از عمر گران‌بهای خود را به خدمت به آستان این حرم اختصاص ‌داد.

وی تصریح کرد: کارکنان اوقاف، روحانیان، کارشناسان و خادمان بقاع در طرح آرامش بهاری متناسب با سال، حماسه‌ آفرینی کردند و این نوع خدمت جای تجلیل دارد.

انتهای پیام/2448/ط30/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول