اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار‌ مرکزی:

نهادینه کردن ارزش‌های ولایت فقیه عامل ایجاد حماسه سیاسی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی بر ضرورت نهادینه کردن و شناساندن ارزش‌های ولایت فقیه به عنوان عامل ایجاد حماسه سیاسی در نیم قرن اخیر به ویژه برای نسل جوان تاکید کرد.

نهادینه کردن ارزش‌های ولایت فقیه عامل ایجاد حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ابوالقاسم نصراللهی در نشست هم‌اندیشی همایش کشوری اندیشه‌های روح‌الله در اراک اظهار داشت: امروز ولایت فقیه از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید ارزش‌های آن به خوبی به نسل جوان بازگو شود.

وی ولایت فقیه را موجب استمرار و استحکام پایه‌های انقلاب دانست و تصریح کرد: تنها عاملی که توانسته انقلاب اسلامی ایران را از گزند توطئه‌های دشمنان محفوظ کرده و همه ملت را حول یک محور قرار دهد، نعمت بزرگ ولایت فقیه در جامعه است که امروز بسیاری از کشورها در آرزوی داشتن ولایت فقیه برای حفظ وحدت جامعه‌ خود هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی ادامه داد: دشمنان به خوبی پی به اهمیت ولی فقیه برده و در تلاش هستند مردم را نسبت به ولایت فقیه بدبین کنند تا از این طریق بتوانند به اهداف پلید خود دست یابند.

نصراللهی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه عامل اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: امروز مردمی که در کشورشان بیداری اسلامی رخ داده به روشنی بیان می‌کنند خلاء جایگاه ولایت فقیه در انقلاب آنها وجود دارد و در صورت وجود ولایت فقیه در انقلابشان، پیروزی‌های با ارزش‌تر و پایداری نظامشان را به دست می‌آورند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان مرکزی نیز از برگزاری همایش کشوری اندیشه‌های روح‌الله در استان مرکزی خبر داد و گفت: این همایش که در تقویم فرهنگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی در دستور کار قرار گرفته در سه محور تبیین اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی برای دانشجویان، واکاوی تفکر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دینی حضرت امام( ره ) با کمک نخبگان دانشگاهی و امام خمینی(ره)، دانشگاه اسلامی و تعلیم و تربیت برگزار خواهد شد.

رضا پورایمانی اظهار کرد: این همایش با هدف بزرگداشت سالروز دو حادثه بزرگ تاریخی قیام خونین 15 خرداد و رحلت امام راحل و ارتقای بینش سیاسی دانشجویان در آستانه انتخابات 12 خرداد ماه در بیت قدیمی امام راحل در خمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87001/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول