اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

برنامه‌های جامعه روحانیت برای انتخابات شوراهای خراسان جنوبی

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان خراسان جنوبی برنامه‌های این تشکل سیاسی را برای انتخابات شوراهای شهر استان تشریح کرد.

برنامه‌های جامعه روحانیت برای انتخابات شوراهای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌علی تابعی عصر امروز در نشستی در سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی اخلاق‌مداری را مهم‌ترین شاخصه یک رجل سیاسی مذهبی دانست و اظهار کرد: انقلاب ما وامدار مسیر انبیاء و پیامبر خاتم است که خود را مبعوث به اتمام اخلاق می‌دانست.

وی ادامه داد: تعهد به مقدسات و ارزش‌های اسلامی و کارآمدی، جسارت و شجاعت از شاخص‌های فرد عهده‌دار بالاترین مسند سیاسی کشور است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سکان کشور باید در دست افرادی باشد که مبتنی بر مبانی دینی حرکت می‌کنند، افزود: نظام جمهوری اسلامی تنها نظام مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت در جهان است که تمامی افراد ذیل این نظام باید تلاش کنیم این الگوی جهانی منحصر به فرد به بهترین نحو اجرایی شود.

تابعی اضافه کرد: در این الگو نقش مردم به عنوان انتخاب‌کننده و رئیس‌جمهور به عنوان انتخاب شونده بسیار حائز اهمیت است و مردم با انتخاب خود مقبولیت و پیروی از نظام و آرمان‌های اصیل آن را به اثبات می‌رسانند و رئیس جمهور نماینده این مردم در پیشبرد اهداف انقلاب است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با این تعریف و اهداف دشمنان بسیاری دارد که رئیس جمهور در خنثی کردن و مقابله با آنها و نیل به اهداف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیشترین نقش را دارد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه مکتب حیات‌بخش اسلام همه چیز را در بر می‌گیرد، خاطر نشان کرد: اگر نظام ما اسلامی حرکت کند در همه عرصه‌ها موفق خواهد بود.

انتهای پیام/69013/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول