اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان‌شرقی:

دشمنان به دنبال ایجاد اغتشاش و مخدوش کردن حضور مردم در انتخابات هستند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد اغتشاش و مخدوش‌کردن حضور مردم هستند.

دشمنان به دنبال ایجاد اغتشاش و مخدوش کردن حضور مردم در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک هم‌اندیشی و هماهنگی عوامل اجرایی و هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان در تبریز، با تاکید بر رعایت تمام قوانین انتخاباتی، اظهار کرد: عامل اصلی سربلندی نظام جمهوری اسلامی در تمام انتخابات‌های گذشته، پای‌بندی به قانون بوده که توانسته توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی تصریح کرد: همه عوامل اجرایی و نظارت در استان با هماهنگی و همدلی کامل، برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در چارچوب قانون آماده‌اند.

اسدی در ادامه با اشاره به نقشه‌های دشمنان در آستانه انتخابات، خاطرنشان کرد: توجه دشمنان به بحث انتخابات و تلاش برای زیرسئوال بردن سلامت و امنیت انتخابات از طریق ایجاد آشوب و فتنه به دلیل ناامیدی آنها از گزینه‌های نظامی و تهدید و تحریم علیه ملت ایران است.

اسدی افزود: دشمنان انقلاب در جریان فتنه 88 ثابت کردند که حضور حداکثری و آگاهانه مردم ایران در صحنه برای آنها غیرقابل تحمل است و به همین دلیل در انتخابات پیش‌رو هم به دنبال ایجاد اغتشاش و مخدوش کردن حضور مردم هستند.

وی، تقویت پایگاه مردمی نظام، تقویت موضع نظام در عرصه‌های بین‌المللی، تقویت موضع دوستداران انقلاب اسلامی و تقویت روند بیداری اسلامی را از نتایج حضور پرشور مردم در انتخابات آینده دانست و اظهار داشت: برخلاف تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات‌، ملت ایران در همه بزنگاه‌ها حاضر شده و ثابت کرده است که نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردمی و متکی به اراده مردم است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان‌شرقی هم در این نشست با اشاره به موادی از قانون انتخابات شوراها، بر رعایت دقیق زمان‌بندی فرایندهای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: باید دقت کنیم که در تمام مراحل انتخابات، قوانین و مقررات به طور کامل اجرا شده و در مسیر خلق این حماسه سیاسی ذره‌ای به گناه آلوده نشویم.

شهروز افخمی با بیان این که برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها کار بسیار بزرگی است، خطاب به عوامل هیأت‌های نظارت افزود: باید تمام امکانات برای جوابگویی به نیازهای این کار بزرگ متمرکز شود و در این راستا باید سختی این کار را درک کرده و کمبودها را تحمل کنیم.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول