اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان بوشهر مطرح کرد

ممنوعیت تبلیغ مواد غذایی غیراستاندارد از سوی شرکت‌های تبلیغاتی

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: شرکت‌های تبلیغاتی سراسر استان از تبلیغ مواد غذایی که استاندارد نیستند، خودداری کنند و نسبت به استاندارد کالا مطمئن باشند.

ممنوعیت تبلیغ مواد غذایی غیراستاندارد از سوی شرکت‌های تبلیغاتی

رحیم بهره‌مند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر دو شرکت خصوصی در ارتباط با تأیید صلاحیت کالاها فعال هستند، اظهار داشت: در همین ارتباط مالکان واحدهای آپارتمانی باید برای بازرسی ادواری از آسانسورها به شرکت‌های مذکور مراجعه و نسبت به به‌روز کردن آسانسورهای خود اقدام کنند.

وی در خصوص همکاری مسئولان برای استاندارد کردن شهرک‌های بازی خاطرنشان کرد: کسانی که از شهرک‌های بازی استفاده می‌کنند، ثمره زندگی خانواده‌ها هستند، به این دلیل بیشترین آسیب‌پذیری را هم از این شهرک‌ها دارند، بنابراین مسئولان باید مدعی پارک‌های غیراستاندارد باشند؛ نه حامی.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر تصریح کرد: در برخی موارد مشاهده شده که بدون اخذ ایمنی استاندارد گواهی پایان کار برای آسانسورها اعطا شده است، بنابراین به خاطر اهمیت ایمنی آسانسور این کار نباید صورت گیرد.

بهره‌مند بیان کرد: همچنین شرکت‌های تبلیغاتی سراسر استان باید از تبلیغ مواد غذایی که استاندارد نیستند، خودداری کنند و نسبت به استاندارد کالا مطمئن باشند.

توقیف 5 غرفه عرضه‌کننده کالای غیراستاندارد

وی اذعان داشت: در نمایشگاه بهاره پنج غرفه که نسبت به عرضه کالای غیراستاندارد اقدام کرده بودند، توقیف و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شد.

بهره‌مند گفت: استان بوشهر از نظر سطح استانداردسازی جزء استان‌های برتر است و اکثر تولیدکنندگان عمده استان پروانه استاندارد دارند.

وی با بیان اینکه فرهنگ خرید کالای استاندارد باید در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: بالا بردن سطح اطلاعات عمومی جامعه برای استفاده از کالای استاندارد یک ضرورت است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول