اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هواپیمایی آسمان:

هواپیماهای داخلی استاندارد را می‌پذیریم

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره هواپیمایی آسمان گفت: در صورت تطبیق هواپیماهای تولید داخل با استانداردهای آسمان، از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

هواپیماهای داخلی استاندارد را می‌پذیریم

کامبیز بابایی امروز در حاشیه نشست با خبرنگاران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اولویت هواپیمایی آسمان ایمنی و استاندارد بوده و شعار این هواپیمایی بیش از پرواز لوکس پرواز ایمن است.

وی افزود: پرواز ایمن حق مردم است و در همین راستا برای تشویق تولید داخلی و استفاده از ظرفیت‌های متخصصان و مهندسان در صورتی که تولیدات آنان با استانداردهای «آسمان» منطبق باشد، با آغوش باز پذیرای آن هستیم.

بابایی بیان کرد: استانداردهای آسمان ملی و بین‌المللی است و هر نوع هواپیمای تولید داخل مورد استفاده این هواپیمایی قرار می‌گیرد در صورتی که در راستای اهداف آن باشد.

به گفته وی، تعدد استفاده از انواع مختلف هواپیما باعث افزایش نیاز به مهندسان متفاوت و هزینه نگهداری و تعمیر متعدد دارد اما برای حمایت از تولید داخلی و مقابله با تحریم دشمن هر هواپیمایی که استاندارد ما را فراهم کند می‌تواند قابلیت‌های خود را به «آسمان» ارائه دهد.

به گزارش فارس، بنا به اظهار منوچهر منطقی مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در حال حاضر هواپیمای ایران 140 در بسیاری از خطوط داخلی و یک خط لامرد به دوبی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول