اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

مبحث اقتصاد مقاومتی در سال جدید گشوده بماند

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مبحث اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید گشوده مانده و در این راستا گام برداشته شود.

مبحث اقتصاد مقاومتی در سال جدید گشوده بماند

  رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مباحث مطروحه در طول سال گذشته، اقتصاد مقاومتی بود لیکن باید در سال 1392 نیز در راستای تحقق این آرمان گام برداشته شود و برای تحقق یافتن این موضوع برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند کشورمان را در شرایط تحریم و تنگنای اقتصادی قرار دهند، افزود: برای اینکه بر این تهدید و ترفند دشمنان فائق شویم باید در امور مالی، اقتصادی و ... دقت نظر بیشتری صورت دهیم، با حساسیت و مدیریت عالمانه نسبت به این امور بپردازیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تاریخ گواهی می‌دهد در هر شرایطی با وجود بحرانی بودن اوضاع وقتی اقشار مختلف مردم به عرصه وارد شدند و برای عبور از مشکلات احساس مسئولیت کرده‌اند با سربلندی مسائل را پشت‌سر گذاشته‌ایم بنابراین باید مردم را با مولفه‌های اقتصاد مقاومتی آشنا کرد تا در این زمینه به ایفای نقش بپردازند.

خضری با بیان اینکه از طریق همدلی و همکاری می‌توان بزرگترین مشکلات و محکم‌ترین سدها را پشت‌سر گذاشت، افزود: در کشور ما حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری دینی برقرار شده است به طوری که باید بین اقشار مختلف جامعه این احساس و تفکر نهادینه شود که به آنها بها داده و به جایگاه‌شان ارج نهاده می‌شود زیرا در این صورت همدلی و همراهی آنها به مراتب بیشتر می‌شود.

این نماینده مجلس به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: امسال در ارتباط با امور اقتصادی، در مسائل سیاسی داخلی و خارجی تغییرهای عمده‌ای حاصل می‌شود لیکن این تحول‌ها در سایه توجه به منویات رهبری، اتحاد کارگزاران نظام و همدلی مردم قابل تحقق است.

انتهای پیام/61002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول