اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌محسن رضایی مطرح کرد

ضرورت ایجاد انقلاب‌ در حوزه اقتصاد و فرهنگ کشور

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بر لزوم رخ دادن انقلاب و تحولی در حوزه اقتصاد و فرهنگ در ایران تاکید کرد.

ضرورت ایجاد انقلاب‌ در حوزه اقتصاد و فرهنگ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن رضایی دقایقی پیش در مراسم افتتاحیه موسسه ملت تابناک ما و همایش حماسه سیاسی حماسه اقتصادی که در محل تالار نور مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه وارد دوره حساسی شده‌ایم، اظهار کرد: مسائل اقتصادی چون گرانی و بیکاری امروز بیشتر خود را نمایان می‌کنند. البته مسائل فرهنگی و مشکلات فرهنگی نیز تاثیرات خود را بر جامعه و خانواده‌ها گذاشته‌اند.

وی افزود: ما پس از انقلاب به برخی امور‌ از جمله سیاست، دفاع و امنیت رسیدگی کرده ولی به زندگی، اقتصاد و فرهنگ مردم به خوبی نرسیدیم‌ بنابراین همانطور که در امر سیاست یک انقلاب انجام دادیم باید در امر زندگی و اقتصاد و مردم نیز انقلابی اتفاق بیفتد‌ و گام‌های بلندی در حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ برداشته شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی امروز از ناحیه زندگی و اقتصاد وارد شده و تحریم‌های اقتصادی را به راه انداختند و قصد دارند از این ناحیه به این نظام ضربه بزنند بنابر‌این باید در دولت یازدهم راهکارهایی برای برداشتن تحریم‌های اقتصادی از جمله اولویت‌ها باشد تا بتوانیم زندگی و اقتصاد را درست کنیم.

وی با تاکید بر حل معضل بیکاری و گرانی در کشور یادآور شد: ما فرزندان امام (ره) و سربازان مقام معظم رهبری این شکل از اداره کشور را قبول نداریم در شأن ملت ایران نیست که اینگونه کشور اداره شود؛ در جمهوری اسلامی ایران نباید حتی یک فقیر هم دیده شود.

وی تصریح کرد: ما نیاز به یک تحول در اقتصاد و فرهنگ و به گونه‌ای نیاز به انقلابی در این دو حوزه داریم.

وی با اشاره به شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون شورای انقلاب فرهنگی چه کاری انجام داده و چه تحولی در حوزه و فرهنگ ایجاد کرده، کجاست دانشگاه اسلامی.

وی تاکید کرد: نمی‌دانیم چرا عده‌ای شیوه اداره انقلابی و مدیریت انقلابی کشور را کنار گذاشتند؛ 20 سال است که مقام معظم رهبری تاکیدات مکرری در مورد جدایی نفت از اقتصاد داشته‌اند ولی تا به امروز کاری انجام نشده و حال دشمنان ما صادرات نفت را قطع کرده‌‌اند و دیگر به فروش نمی‌رسد.

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه تولید ثروت بدون فرهنگ اقتصادی امکان‌پذیر نیست بر تغییر فرهنگ اقتصادی در کشور تاکید کرد و ادامه داد: فرهنگ اقتصادی ما مصرفی است در حالی که باید فرهنگ اقتصادی تولیدی در کشور حاکم شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز در سخت‌ترین شرایط قرار داریم ولی در عین حال به فضل پروردگار متعال ایران را به شکوفاترین اقتصاد منطقه می‌رسانیم و انشاءالله ملت ایران تحریم‌ها را پشت سر می‌گذارند؛ با جهادی دیگر می‌توانیم کشور؛ نظام جمهوری و ملت را به پیروزی برسانیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول