اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اعلام کرد

ایجاد انگیزه در جوانان عمده هدف برگزاری مسابقات علمی مهارت

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: ایجاد انگیزه و کسب مهارت در جوانان از عمده اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

ایجاد انگیزه در جوانان عمده هدف برگزاری مسابقات علمی مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محسن مددی معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی، مسئول روابط عمومی و مسئول مسابقات ملی مهارت آذربایجان غربی صبح امروز در دیدار با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ایجاد انگیزه و کسب مهارت در جوانان از عمده اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

وی از آغاز ثبت‌نام در این المپیاد خبر داد و گفت: از دیروز ثبت‌نام المپیاد ملی مهارت در استان آذربایجان غربی آغاز شده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پرتال این اداره کل و یا با مراجعه به سازمان فنی و حرفه‌ای استان نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دوره‌های مهارت‌آموزی، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مهارت آموزی با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر برای به‌کارگیری در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف انجام می‌گیرد.

مددی با بیان اینکه آذربایجان غربی در این زمینه به عنوان استان موفق عمل کرده است، افزود: با توجه به اینکه آذربایجان غربی یکی از استان‌های موفق در برگزاری دوره‌های آموزشی است، باید کارگاه‌های مهارت آموزی نیز تجهیز شوند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره‌ها، خاطرنشان کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی و کسب مهارت توسط افراد شرکت کننده در این مسابقات، شاهد به‌کارگیری نیروهای خلاق و ماهر در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی استان هستیم.

مددی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی و کسب مهارت برای کارکنان ادارات نیز برگزار می‌شود، گفت: امید می‌رود فرهنگ مهارت آموزشی در جامعه فرهنگ سازی شود و تمام اقشار جامعه برای کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای تلاش کنند.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول