اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

ارادت‌ها نباید جای مهارت‌ها را بگیرد

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جهاد سیاسی و اقتصادی نباید ارادت‌ها جای مهارت‌ها و شایستگی‌ها را بگیرد.

ارادت‌ها نباید جای مهارت‌ها را بگیرد

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: ملت بزرگ، ولایی، آزاد‌اندیش و حماسه‌ساز ایران اسلامی با درک عمیق مسئولیت در اجرای فرمان رهبری نظام در راستای منافع مملکت و ملت بی‌شک همچون راهپیمایی‌ها با مشارکت حداکثری حیرت جهانیان را برمی‌انگیزند.

وی خاطرنشان کرد: این امر قطعاً منجر به افزایش قدرت چانه‌زنی مقامات نظام در مذاکرات 1+5 و در یک کلام به زانو در‌آوردن استکبار جهانی در برابر ایران و ایرانی خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم‌سالاری دینی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری برای اعتلای اسلام و ایران زمینه‌ساز افتخاری ماندگار خواهد شد و مردم ما با عزمی متفکرانه رئیس جمهوری لایق نظام و اعضای شورای شهر شایسته را برمی‌گزینند.

پیرموذن به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: ملت ایران با تمام تنگناها و فشارهای معیشتی با هدف ارزش‌ گذاشتن به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در انتخابات پیش‌رو حاضر شده و ظرفیت عظیم مردم‌سالاری دینی را به دنیا نشان خواهند داد که این ملت با وجود شرایط تحریم‌های اقتصادی هرگز صحنه را خالی نمی‌گذارند.

وی تاکید کرد: هر چند با انتخاب بهترین گزینه برای ریاست جمهوری آینده به سرعت مشکلات در کوتاه مدت برطرف نمی‌شود، اما می‌توان به افق و آینده‌ای روشن امیدوار بود که رئیس جمهور آینده در حل مشکلات حاد اقتصادی کشور از همه سلایق و اندیشه‌ها استفاده کرده و با فراخوان تمام نیروهای دلسوز و استفاده از تجربیات آنها بستر خلق حماسه اقتصادی را فراهم می‌آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه سال 92 ضرورت دارد از هرگونه شتاب‌زدگی و عدم بررسی دقیق بودجه و بی‌توجهی به واگذاری واحدهای تولیدی دولتی به بخش خصوصی پرهیز کنیم، چرا که اقتصاد ما بدون حضور بخش خصوصی نه به شکوفایی می‌رسد و نه کار‌آمدی لازم را خواهد داشت.

پیرموذن در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: هنوز شرکت‌های خصوصی بخش عظیمی از در‌آمد دولت را می‌بلعند و شرکت‌های ناکار‌آمدی که زیان‌دهی آنها بسیار بالاست هنوز به بخش خصوصی با تکنولوژی‌ها و نو‌آوری‌های جدید واگذار نشده است.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول