اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک:

نیروهای مسلح سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و نظامی را سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد.

نیروهای مسلح سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم رژه روز ارتش (29 فروردین) شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همه نیروهای مسلح و به ویژه ارتش در حفاظت از انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی مکتبی‌ترین ارتش دنیاست که با توکل به خدا و تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) در راستای حفظ و حراست از حریم نظام گام‌های مؤثری برداشته و بر می‌دارد.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران به وجود نیروهای مسلح افتخار می‌کند، چراکه از جایگاه رفیع و بلندی در نظام اسلامی برخوردار هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک با قدردانی از حضور مردم در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و عزاداری و سوگواری هیئت‌های مذهبی خاطرنشان کرد: در حدیث قدسی آمده است که پیش از خلقت دنیا، 14 معصوم (ع) خلق شده بودند و در بهشت به صورت انوار معلق بودند.

حسینی تصریح کرد: در آیات متعدد قرآن کریم آمده است زمانی که حضرت آدم از درخت ممنوعه تناول کرد و درخواست توبه کرد خدا فرمود که به پنج تن قسم بخورد و توبه کند که توبه‌اش پذیرفته است.

وی اضافه کرد: ما به عنوان مسلمان و به ویژه شیعه بودن از اینکه امروز پیرو اهل بیت (ع) هستیم، افتخار می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با حرکت در مسیر قرآن کریم و اهل بیت (ع) سعادت را در دنیا و آخرت برای خود رقم بزنیم.

انتهای پیام/77006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول