اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه‌ قرآنی تسنیم عنوان کرد

ثبت‌نام 30 هزار کرمانی در‌‌ آزمون‌ منتخب‌الآیات

مدیر مؤسسه‌ قرآنی تسنیم ‌گفت: 30 هزار کرمانی برای شرکت در‌‌ آزمون قرآنی منتخب‌الآیات ثبت‌نام کرده‌اند. ‌

ثبت‌نام 30 هزار کرمانی در‌‌ آزمون‌ منتخب‌الآیات

حسین خاکسار‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه ‌آزمون قرآنی منتخب‌الآیات چهارشنبه 28 فروردین ماه جاری در کرمان به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود، اظهار داشت: آزمون غیرحضوری به صورت آنلاین از ساعت 18 چهارشنبه 28 فروردین آغاز و تا شنبه 31 فروردین ماه جاری ادامه دارد. 

وی افزود: آزمون حضوری نیز ساعت 17 روز چهارشنبه 28 فروردین در دو حوزه‌‌ ویژه‌‌ خواهران در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) و ویژه‌‌ برادران در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خاکسار در مورد سطوح برگزاری آزمون‌ گفت: آزمون منتخب‌الآیات در سطوح چهارم تا ششم ابتدایی، دوم و سوم راهنمایی، اول تا چهارم متوسطه و سایر اقشار برگزار می‌شود.

مشاور استاندار کرمان در امور قرآنی افزود: سئوالات آزمون نیز در سه سطح ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و سایر اقشار طراحی شده است.

خاکسار ابراز داشت: در سطوح ابتدایی و راهنمایی سئوالات در زمینه‌‌ حفظ و ترجمه‌‌ قرآن طراحی‌ و در سطوح دبیرستان و سایر اقشار علاوه بر حفظ و ترجمه، تفسیر قرآن نیز لحاظ شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام این آزمون از 15 آذر تا 25 بهمن ماه سال گذشته گفت: با توجه به استقبال بسیار زیاد از این آزمون، ثبت‌نام تا 28 اسفند ماه ادامه یافت و 30 هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

خاکسار در مورد جوایز این آزمون عنوان کرد: به برگزیدگان آزمون قرآنی منتخب‌الآیات، جوایزی از جمله کمک هزینه‌‌ سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه‌‌ خرید رایانه و جوایز نفیس دیگر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول