اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری نخستین دوره تخصصی تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در مشهد

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره کل ارشاد خراسان‌رضوی گفت: دوره تخصصی تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین دوره تخصصی تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یوسف امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: دوره تخصصی تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با هدف پرورش و تربیت مربی قرآن کریم در رشته ترجمه و مفاهیم برای اولین بار در سطح استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از 20 فروردین ماه آغاز شده است و در آن مباحث و سرفصل‌های آموزشی به صورت فایل‌های صوتی و مکتوب در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد و سئوالات و ابهامات احتمالی افراد در قالب جلسات پرسش و پاسخ جواب داده می‌شود.

امینی ادامه داد: در این دوره چهار ماهه شرکت‌کنندگان با آیات کلیدی قرآن کریم، آداب باطنی تلاوت مفردات و مفاهیم قرآن کریم به صورت تخصصی آشنا می‌شوند.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی بیان داشت: این دوره تخصصی با همکاری  موسسه فرهنگی قرآن و عترت صراط برگزار می‌شود.

امینی در ادامه با اشاره به انتشار ویژه نامه «قرآن ذخیره تمام نشدنی» تصریح کرد: این ویژه نامه مروری بر بیانات مقام معظم رهبری پیرامون قرآن کریم است.

وی ادامه داد: محتوای این نشریه که در 48 صفحه منتشر شده است شامل گزیده‌ای از بیانات و سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری است که در سال‌های گذشته و در دیدارهای مختلف با عموم مردم جامعه، فعالان قرآنی و مسئولان فرهنگی کشور بیان شده است و شامل سیاست‌های اصل نظام پیرامون توسعه فرهنگ قرآنی در کشور، ضرورت آشنایی و فراگیری قرآن کریم توسط عموم مردم، لزوم تدبر در قرآن کریم، انس و الفت با آیات نورانی قرآن و ده‌ها مطالب ارزشمند دیگر است.

انتهای پیام/70005/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول