اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان قزوین:

غربت شهدای گمنام دارای پیام‌های تأثیرگذاری است

معاون دادستان قزوین گفت: تشییع شهدای گمنام توفیق بزرگ الهی و غربت همراه با پیام است.

غربت شهدای گمنام دارای پیام‌های تأثیرگذاری است

حجت‌الاسلام محسن کرمی در حاشیه یادواره شهدای خوزنین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به سخنان رهبری فرزانه انقلاب اسلامی پیرامون انتخاب اصلح در انتخابات اظهار داشت: مقام معظم رهبری نکات ارزنده و بسیار دقیقی را تاکنون پیرامون موضوع انتخابات و حضور حماسی ملت در آن بیان فرموده و ملت را به شرکت پرشورتر برای نابودی دشمنان دعوت فرموده‌اند.

معاون دادستان قزوین با اشاره به نام‌گذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: در سال جاری در عرصه اقتصادی باید به جایی برسیم که تولید خویش را بیشتر کرده و با محور قرار دادن اصل حماسه توطئه‌های اقتصادی دشمنان را خنثی کنیم.

وی پیرامون ارزش و فضای معنوی حاصل از برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح جامعه افزود: بنابر فرموده مقام معظم رهبری امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و ملت ایران پاسدار مکتب سرخ حسینی است.

وی با اشاره به حال و فضای معنوی استان قزوین در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: این یک توفیق بزرگ الهی و غربت همراه با پیام بود که شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت مادرشان در شهر‌ها و نقاط مختلف این استان و بر دستان مردم تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/77005/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول