اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میان اشک و اندوه

شهدای گمنام شهرستان اندیکا به خاک سپرده شدند

پیکر دو شهید گمنام تازه تفحص شده در شهرستان اندیکا پس از تشییع باشکوه توسط مردم شهید پرور این شهرستان به خاک سپرده شدند.

شهدای گمنام شهرستان اندیکا به خاک سپرده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیکا، پیکر دو شهید گمنام تازه تفحص شده شهرستان اندیکا که از روز گذشته برای وداع به این شهرستان منتقل شده بودند پس از تشییع میان اشک و اندوه مردم شهید پرور این شهرستان در تپه نورالشهدا به خاک سپرده شدند.

تشییع مردم شهید پرور این شهرستان بسیار باشکوه و به یادماندنی بود به نحوی که از سایر شهرها، روستاها و شهرستان‌های مجاور نیز برای شرکت در این مراسم به این منطقه عزیمت کرده بودند.

محل تدفین شهدا در منطقه عمومی قلعه‌خواجه خارج از شهر اندیکا در نظر گرفته شده بود که این مسیر طولانی با حضور گسترده مردم در هوای 40 درجه سانتیگراد خوزستان طی شد.

حضور مقامات لشکری و محلی در این مراسم بسیار به چشم می‌خورد و مردم در این مراسم شعارهایی در راستای ولایتمداری و گوش به فرمان رهبری بودن سردادند.

در مراسم امروز شهرستان اندیکا برآوردها بیش از 12 هزار نفر را برای شرکت در این مراسم سراسر معنوی تخمین می‌زنند که جمعیت قابل توجهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت ایام فاطمیه در سطح استان خوزستان در شهرهای مختلف مراسم تشییع شهدای گمنام و شناسایی شده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/و10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول