اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری مسابقات قهرمان قهرمانان کشور و انتخابی تیم ملی در مشهد

رئیس هیئت بوکس خراسان‌رضوی گفت: در صورت تصویب بودجه میزبانی، مسابقات قهرمان قهرمانان کشور و انتخابی تیم ملی در مشهد برگزار می‎شود.

برگزاری مسابقات قهرمان قهرمانان کشور و انتخابی تیم ملی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قدیر توانا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بالا بردن سطح ورزش بوکس در شهرستان‌ها و تمرکززدایی این رشته از مشهد اصلی‌ترین هدف این هیئت در سال جدید است.

وی افزود: با توجه به موفقیت 80 درصدی هیئت بوکس استان در دستیابی به اهداف خود در سال 91، در سال جدید نیز اهداف هیئت مورد بررسی قرار گرفت و برگزاری مسابقات بوکس تکنیک در رده‌های سنی مختلف با هدف استعدادیابی در سطح استان یکی دیگر از اهداف ما تعیین شد.

وی از تقسیم‌بندی قوچان و تربت حیدریه به عنوان دو منطقه اصلی برای برگزاری مسابقات شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: به منظور ایجاد سهولت در برگزاری، مسابقات مختلف در این دو شهرستان برگزار می‎شود.

رئیس هیئت بوکس خراسان‌رضوی ادامه داد: برگزاری مسابقات مبتدیان شهر مشهد و شهرستان‌های استان به صورت جداگانه در رده سنی نوجوانان و جوانان با هدف بررسی سطح آمادگی شرکت‌کنندگان و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و سنجش میزان تبحر مربیان در سال جدید در دستور کار هیئت قرار دارد.

توانا همچنین از برنامه‌ریزی هیئت بوکس استان برای انجام مسابقات جام نوروز در اسفند ماه سال جاری با حضور تمامی ورزشکاران این رشته ورزشی به جز نفرات اول و دوم مسابقات کشوری، استانی و باشگاهی برای آگاهی از میزان پیشرفت و آمادگی آنان خبر داد.

وی گفت: در حال حاضر کلاس‌های آموزش مربیان درجه دو و سه در سالن شهید بهشتی مشهد در حال برگزاری است که در پایان با تائید کمیته مربیان، نفرات واجد شرایط و منتخب، جهت تعلیم دادن ورزشکاران به باشگاه‌های مشهد اعزام می‎شوند.

رئیس هیئت بوکس استان خراسان‌رضوی در رابطه با مهم‌ترین اقدامات این هیئت در سال 91 اظهار داشت: توجه به استعدادیابی، برگزاری آزمون گواهینامه داوری و مربیگری با گذراندن کلاس آناتومی ویژه مربیان و داوران و همچنین جذب و استفاده از نیروهای با تجربه و پیشکسوت به عنوان مشاور و عضو هیئت رئیسه بوکس استان مهم‌ترین اقدامات ما در سال گذشته بود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول