اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بوکسور حرفه‌ای همدانی:

مسئولان حمایت کنند تا پرچم ایران در کشورهای دیگر بالا برود

بوکسور حرفه‌ای همدانی گفت: از چندین کشور برایم دعوتنامه فرستاده شده تا در مسابقات این کشورها شرکت کنم اما به دلیل مشکلات مالی توان هزینه کردن برای این مسابقات را ندارم بنابراین مسئولان حمایت کنند تا پرچم ایران در کشورهای غربی به اهتزاز در آید.

مسئولان حمایت کنند تا پرچم ایران در کشورهای دیگر بالا برود

محمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: 15 سال است که در ورزش بوکس فعالیت می‌کنم و پنج دوره قهرمانی استان و کشور به همراه دو دوره حضور در تیم ملی و سهمیه المپیک را در کارنامه خود دارم، همچنین دارنده کمربند طلایی کشور و عضو سازمان جهانی بوکس جهان نیز هستم.

وی با بیان اینکه به دلیل وارد شدن به بوکس حرفه‌ای مجبور به کنار گذاشتن تیم ملی آماتور شدم، افزود: بوکس حرفه‌ای خارج از کار فدراسیون است و زیر نظر سازمان بوکس جهانی اداره می‌شود.

بوکسور همدانی با بیان اینکه در آخرین سفر به آلمان مجبور به فروش ماشین شخصی خود شدم، ادامه داد: قبل از سفر به آلمان برای دریافت کمک به معاونت فرهنگی شهرداری مراجعه کردم که معاون فرهنگی با درخواست حکم‌های حرفه‌ای و آماتور قول کمک به بنده دادند.

وی افزود: بعد از آوردن این مدارک سنگ اندازی‌هایی شد که در لحظه آخر مجبور به فروش ماشین شخصی خود شدم تا هزینه‌های سفر را فراهم کنم سپس بعد از بازگشت از آلمان لوح‌های خود را پیش صوفی بردم.

لطفی ادامه داد: وی سپس به بنده گفت که شما بروید پیش مدیرعامل پرسپولیس که بنده ناراحت شدم و فهمیدم ایشان قصد حمایت از بنده را نداشتند.

وی در پاسخ به اینکه اگر به 15 سال گذشته باز می‌گشتید دوباره بوکس را انتخاب می‌کردید یا خیر اظهار داشت: خیر به هیچ وجه ، شاید فوتبالیست می‌شدم چون از یک فوتبالیست که در حد تیم ملی هم نیست و لیگ یک و دو بازی می‌کند بیشتر حمایت می‌شود و میلیاردها تومان هزینه دارد.

این بوکسور همدانی درباره مربیان خود در این رشته بیان داشت: منوچهر هندی و محمد جلالی که اسطوره بوکس هستند، همچنین سیاوش برفان مربی بدنساز بنده بوده‌اند.

وی درباره خواسته خود از مسئولان گفت: بنده دیگر هزینه‌ای برای رفتن به مسابقات ندارم و از مسئولان این شهر می‌خواهم مرا کمک کنند تا مجبور نشوم به استان‌های دیگر برای کمک خواستن بروم.

انتهای پیام/89018/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول