اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس مازندران:

مدیرکل ورزش مازندران مشکلم را بازگو کند/ به سازمان بازرسی ورزش شکایت می‌کنم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس مازندران درباره برکناری‌اش از هیئت بوکس استان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مشکلم را بازگو کند.

مدیرکل ورزش مازندران مشکلم را بازگو کند/ به سازمان بازرسی ورزش شکایت می‌کنم

حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: حدود هشت ماه گذشته مجمع عمومی انتخابات هیئت بوکس مازندران با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد و با قاطعیت اعضای مجمع به من رای دادند.

وی افزود: در آن روز اعضای مجمع مرا با قاطعیت به عنوان رئیس هیئت انتخاب کردند حالا به من می‌گویند شما بنا به دلایلی دیگر رئیس نیستید.

رئیس هیئت بوکس مازندران در ادامه از طلب 31 میلیون تومانی خود از هیئت بوکس استان خبر داد و گفت: وقتی برای هیئت از جیبم برای اعزام و مسابقات مختلف خرج می‌کردم، هزینه‌ها را از چه کسی بگیرم.

جعفری از شکایت خود به سازمان بازرسی ورزش اذعان داشت: رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان تا دلایل قانع‌کننده‌ای را برای برکناری من عنوان نکند، به هیچ عنوان استعفا نمی‌دهم.

وی با اشاره به اینکه شخص جعفری هیچ مشکلی با فدراسیون و دستگاه ورزش استان ندارد، افزود: در چند سالی که در خدمت ورزشکاران بوکس در استان بودم بیشتر قهرمانان و مربیان از عملکرد من رضایت دارند و در این مدت جزو هیئت‌های برتر فدراسیون بودیم.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول