اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان مطرح کرد

19 میزبانی تاکستان از مسابقات بسکتبال

رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان گفت: تاکستان 19 دوره میزبان مسابقات بسکتبال در استان قزوین بوده است.

19 میزبانی تاکستان از مسابقات بسکتبال

فریبرز رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: در سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای برای توسعه ورزش شهر تاکستان صورت گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان افزود: در رشته والیبال چهار مقام نخست استان و دو مقام دوم استان، یک مقام اول کشور، سه مقام دوم کشور و دو مقام سوم کشور و یک مقام برون مرزی توسط ورزشکاران شهرستان تاکستان به دست آمده است.

رحمانی ادامه داد: همچنین دو کلاس داوری و دو مسابقه چند جانبه به همراه 10 مسابقه داخلی و 19 میزبانی رشته بسکتبال به ثبت رسیده است و دو باشگاه بسکتبال در شهر تاکستان فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در رشته والیبال نیز تنها یک باشگاه در شهر تاکستان وجود دارد و تاکنون دو مسابقه داخلی برگزار شده است که در سال گذشته یکی از ورزشکاران تاکستانی موفق به کسب مدال در مسابقات آسیایی این رشته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان عنوان کرد: در رشته هندبال یک باشگاه ورزشی به همراه دو لیگ استانی در شهرستان تاکستان به ثبت رسیده است.

رحمانی عنوان کرد: در رشته فوتبال نیز دو مقام نخست استانی و یک مقام دوم استانی به دست آمده است و چهار تیم به مقام دوم کشور دست‌ یافته‌اند.

انتهای پیام/77005/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول