اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن از ساقط کردن نظام مأیوس شده و به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام است

رجبعلی شیخ‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی قرار داریم و خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم رقم خواهد خورد.

وی افزود: انتخابات مهم‌ترین مقوله‌ای است که مردم با درایت و حضور حداکثری خود سکان اجرایی کشور را به دست فردی با کفایت خواهند سپرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری مهم‌ترین وظیفه ستاد انتخابات است و این حضور تیری است بر چشم دشمن و تضمینی برای حیات نظام است.

شیخ‌زاده ادامه داد: در طول دوران عمر نظام اسلامی، تلاش دشمن همواره برای براندازی نظام بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اما اکنون رویکرد دشمن تغییر کرده است.

وی گفت: دشمن از ساقط کردن نظام مأیوس شده و به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است. امروز دشمن تلاش می‌کند تا از الگو شدن ایران در بین کشورها جلوگیری کند.

شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و پر معنای مردم در انتخابات تضمین کننده نظام در برابر هجمه‌های دشمن خواهد بود لذا اهمیت و باور انتخابات به عنوان یک حماسه بزرگ باید برای مردم تبیین شود.

وی یادآور شد: اجرای درست و مبتنی بر قانون انتخابات وظیفه خطیری است که بر عهده اعضای ستاد انتخابات است که برای پیاده کردن آن باید اعضای ستاد بر فرآیندهای قبل، حین و بعد از برگزاری و آیین‌نامه انتخابات توجیه شوند و همچنین هماهنگی کامل بین عوامل اجرایی و عوامل نظارتی وجود داشته باشد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری انتخابات در سیستان و بلوچستان با 181 هزار کیلومتر مربع وسعت و به عنوان بزرگ‌ترین استان کشور تمهیدات خاص خود را می‌طلبد.

شیخ‌زاده افزود: 18 شهرستان، 37 شهر، 47 بخش و 109 دهستان و حدود 2 هزار و 963 روستا داریم که انتخابات با تعداد حدود 4 هزار صندوق در آن برگزار خواهد شد و تعداد 15 نفر نیرو در هر صندوق برای برگزاری انتخابات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/75002/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول