اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیاهکل:

حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه سیاسی را رقم می‌زند

فرماندار سیاهکل گفت: امسال مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حماسه سیاسی با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم می‌خورد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه سیاسی را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حسنعلی حاجتی در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب با ثبت گسترده‌ترین حضور حداکثری بصیرت خود را به دنیا نشان داده‌اند.

وی انتخابات خرداد امسال برای انتخاب رئیس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را صحنه‌ای دیگر از حضور حداکثری مردم عنوان کرد و افزود: مردم با مشارکت گسترده بصیرت خود را به تمام بدخواهان نظام و دشمنان خارجی نشان می‌دهند.

فرماندار سیاهکل به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امسال مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حماسه حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است و ما به عنوان امانتدار و مجری انتخابات باید برای این حضور و تحقق شعار حماسه سیاسی تلاش کنیم.

وی تلاش برای برطرف شدن مشکلات مردم را تحقق حماسه اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از سه دهه گذشته با وجود دشمنى‏ها و فشارهاى دشمنان توانسته است مشکلات را یکى پس از دیگرى پشت سر بگذارد و به پیشرفت‌های خوب هسته‌ای و اقتصادی برسد.   

فرماندار سیاهکل با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ایشان را الگوی مناسبی برای تمام مسلمانان جهان نام برد و خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) دختر گرامی پیامبر اکرم (ص) به عنوان دختر، همسر، مادر و یک معلم، الگوی خوب برای مسلمانان شناخته می‌شوند. 

وی با قدردانی از تلاش‌های نماینده مردم سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، به ارائه گزارشی از اقدام‌های عمرانی در سال گذشته پرداخت و یادآور شد: با توجه به بازگشایی کارخانه سیمان و پیگیری‌های مستمر، محور سیاهکل به دیلمان در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت که این امر منجر به افزایش اعتبار این پروژه و تسریع در روند اجرا و تکمیل آن می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست مذکور با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: در جامعه اسلامی افتخار می‌کنیم که پیروان حضرت فاطمه (س) هستیم.

ایرج ندیمی با اشاره به روند اجرایی پروژه‌های عمرانی سیاهکل، افزود: امیدواریم امسال با انجام این پروژه‌ها و جذب اعتبارات جدید بتوانیم شاهد رشد خوبی در توسعه شهرستان باشیم. 

امام جمعه سیاهکل نیز در ادامه این نشست با تاکید خدمت به مردم توسط مسئولان، گفت: مسئولیت فرصت کوتاهی است که خداوند به انسان عنایت کرده و برای رضای خداوند باید با عمل صالح و خدمت به بندگان خدا انتظارات را برآورده کرد.

حجت‌الاسلام محمد شیدایی، با بیان اینکه احترام به مردم و ارباب رجوع لازمه مدیریت در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به این موضوع دقت بیشتر کنند.

وی از تمام مدیران استانی و شهرستانی خواست تا برای برطرف شدن مشکلات شهرستان و توسعه آبادانی سیاهکل مانند گذشته گام بردارند.

انتهای پیام/84001/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول