اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

انتخابات خردادماه امسال تجلی‌گاه حماسه سیاسی می‌شود

فرماندار بیجار گفت: بی‌شک مردم در انتخابات پیش‌رو حضور چشمگیر و معنادار خواهند داشت به گونه‌ای که حماسه سیاسی تجلی می‌یابد.

انتخابات خردادماه امسال تجلی‌گاه حماسه سیاسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه بیجار و تعدادی از معتمدین این شهرستان برای معرفی اعضای هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در سالن جلسات شهدای گمنام این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری و اعضا شوراهای اسلامی باید افرادی انتخاب شوند که باسواد، متقی، عاقل و مسیر حرکت آنها در خط انقلاب و ارزش‌های دینی باشد.

وی افزود: علاوه بر حضور پرشور و چشمگیر آحاد واجدان شرایط، منتخب عرصه انتخابات نیز باید فردی باشد که رفتار و اعمال وی منطبق با ارزش‌های اسلامی باشد.

کریمی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و اعضا شوراهای اسلامی باید افرادی انتخاب شوند که باسواد، متقی، عاقل و مسیر حرکت آنها در خط انقلاب و ارزش‌های دینی باشد تا منجر به خلق حماسه سیاسی شود.

فرماندار بیجار خاطرنشان کرد: شعور سیاسی بالای مردم این شهرستان و وجود بسترها و ظرفیت‌های مناسب حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عینیت پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در 33 انتخابات برگزار شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم فهیم و ولایت‌مدار شهرستان بیجار همواره با حضور پررنگ و بیشترین مشارکت در سطح استان، وفاداری خود به نظام را اثبات کرده‌اند و به طور حتم در سال 92 نیز به وظیفه خطیر خود در قبال تحقق حماسه سیاسی عمل خواهند کرد.

کریمی رعایت اصل بی‌طرفی، تکلیف‌مداری و بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را از مهم‌ترین وظایف برگزارکنندگان انتخابات دانست.

وی بیان داشت: در شهرستان بیجار 169 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی وجود دارد و در 5 شهر این شهرستان نیز 36 شعبه اخذ رأی مستقر می‌شود.

در ادامه این جلسه 8 نفر از معتمدین این شهرستان با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات خردادماه جاری معرفی شدند.

به گزارش فارس؛ در این شهرستان ثبت‌نام داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از دوشنبه 26 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/79015/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول