اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همرزم شهید باکری:

انتخابات آزاد همان سناریوی قدیمی تقلب در انتخابات است

یک رزمنده و تحلیل‌گر سیاسی با بیان اینکه دشمنان در صدد فشار بر ملت ایران بوده و هیچ جریانی نمی‌تواند فشار‌های اقتصادی را به طور کامل از بین ببرد، گفت: انتخابات آزاد همان سناریوی تقلب در انتخابات 88 بوده و رئیس جمهور آینده قطعا از جریان انحرافی نیست چراکه این جریان در بین مردم مقبولیت و جایگاهی ندارد.

انتخابات آزاد همان سناریوی قدیمی تقلب در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان نشست بزرگ بصیرتی مردمی شهرستان تاکستان برگزار شد.

رحیم نوعی‌اقدم در این نشست با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و تأکید بر ضرورت حفظ بصیرت بنا بر تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اظهار داشت: تحکیم ارتباط خود با خدا نخستین مسئله‌ای است که در موضوع بصیرت باید به آن توجه داشت و جنگ تحمیلی نیز در یک کلمه عشق به خدا معنا می‌شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس عشق و اخلاص در مسیر الهی را دومین کلمه در عرصه بصیرت برشمرد و تصریح کرد: نخستین، اساسی‌ترین و زیربنایی‌ترین موارد بصیرتی ما خدایی شدن بوده و امروز بسیجی بودن، کار و کسب، تحقیقات، پیشرفت‌های مختلف فقط باید برای رضای الهی باشد.

وی با تصریح اینکه نباید گذشته را فراموش کرد و از موجودیت نظام اسلامی غافل شد، ابراز داشت: شهدا در بالاترین سطح قدرت همانند ستاره‌ای درخشان در نگین جهان اسلام درخشیده و امروز وظیفه ما تسلط بر ادبیات شجاعت و مردانگی است.

همرزم شهید باکری، شهدا را امامزادگان عشق خواند و تصریح کرد: امام‌شناسی سومین نکته‌ است و باید بدانیم تحت امر چه شخصی هستیم و از چه کسی پیروی می‌کنیم.

رزمنده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: امروز همان بیرق سرخ حسینی که امام‌ خمینی (ره) بر دوش خویش گرفت و با آن انقلاب اسلامی را پیروز کرد، بر دهان استکبار زده و از حقانیت اسلام دفاع کرد، بر دوش جانشین خلف ایشان امام‌ خامنه‌ای قرار داشته و جهان‌خواران و آمریکا به دنبال ساقط کردن همین بیرق و انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اعتراف آمریکا و هم‌پیمانانش به شکست مقابل جمهوری اسلامی تصریح کرد: در ادبیات حماسی و دشمن‌شکن امام‌ خمینی (ره) اتحاد و وحدت بین ملت سرلوحه قرار داشته و باید برای اقتدار نظام اسلامی تلاش کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز به فضل الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی با ادبیات و حاکمیت ولایت‌ فقیه به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین کشور‌های دنیا با عزت به مسیر خویش ادامه داده و در این مسیر دشمنان را شکست می‌دهد.

وی با بیان اینکه عملیات روانی دشمنان امروز اثر ندارد، تصریح کرد: کشتی انقلاب اسلامی به سکانداری ولایت‌ فقیه مسیر خود را امروز ادامه داده و به پیش می‌رود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تصریح اینکه ولایت و امامت بعد از فضل‌ الهی تمام سرمایه‌هایش مردم هستند، تصریح کرد: مردم ولی‌ نعمت‌های امروز انقلاب اسلامی و تمام مسئولان نوکر مردم هستند.

نوعی‌اقدم با بیان اینکه ملت ایران با ایستادگی تحریم، تهدید و محاصره اقتصادی را می‌شکنند، ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی در موارد 12 گانه علمی به پیشرفت‌های گسترده رسیده است و رژیم صهیونیستی هیچ موقع نمی‌تواند غلطی را علیه ملت ایران انجام بدهد.

وی با اشاره به پیروزی نیرو‌های حزب‌الله در جنگ 33 روزه ابراز داشت: جمهوری اسلامی امروز در یک لحظه قادر است در چند نقطه دنیا علیه استکبار عملیات انجام داده و دشمن از این توان‌ نظام اسلامی به وحشت افتاده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به سخنان نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر رژیم صهیونیستی قصد تعدی داشته باشد حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.

وی با بیان اینکه موشک‌های شهاب 4،5 و 6 قادرند با برد 2 هزار و 600 کیلومتر از تهران مرکز اسرائیل را مورد هدف قرار دهند، ابراز داشت: دشمن تاکنون از سه قدرت در نظام اسلامی وحشت داشته است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز 380 شبکه علیه ادبیات ولایت‌ فقیه و ساختار قانونی و شرعی آن تردید‌افکنی کرده و عملیات روانی انجام می‌دهند، تصریح کرد: سازش با استکبار در ادبیات ولایت‌ فقیه وجود ندارد.

نوعی‌اقدم افزود: دشمن با سناریوسازی و تردید در صدد ضربه زدن به ولایت‌ فقیه است.

نوعی‌اقدم هم‌پیمانی ملت با نظام اسلام را به عنوان دومین وحشت دشمنان برشمرد و تصریح کرد: دشمنان به همین خاطر درصدد هستند تا مردم را از نظام اسلامی جدا کرده و بین ملت و رهبری شکاف بیندازند.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد فشار بر ملت ایران بوده و هیچ جریانی نمی‌تواند فشار‌های اقتصادی را به طور کامل از بین ببرد، ابراز داشت: انتخابات آزاد همان سناریوی تقلب در انتخابات 88 بوده و رئیس جمهور آینده قطعا از جریان انحرافی نیست چراکه این جریان در بین مردم مقبولیت و جایگاهی ندارد.

انتهای پیام/77005/و40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول