اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارداق تأکید کرد

جریان‌شناسی صحیح در آستانه انتخابات

امام جمعه ارداق بر ضرورت جریان‌شناسی و تحلیل درست در آستانه انتخابات پیش‌ رو تأکید کرد.

جریان‌شناسی صحیح در آستانه انتخابات

حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدل‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با تسلیت شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) اظهار داشت: آحاد جامعه باید با رعایت تقوای الهی، الگو قرار دادن اولیای الهی و اهل‌ بیت در راستای اجرایی کردن معارف و فرهنگ ناب و آسمانی آنها سرنوشت خوب و سعادت بخشی را برای خود رقم بزنند.

امام جمعه ارداق افزود: مطالعه زندگی فوق‌العاده، بی‌نظیر و درخشان آن حضرت در سایه‌ ولایت و الگوگیری از مکتب ایشان در سال جدید برای تحقق بیشتر حماسه سیاسی و اقتصادی باید عملی شده و تحقق یابد.

وی با بیان اینکه ملت سرافراز ایران اسلامی در سال جاری افتخار‌ آفرینی دیگری را رقم می‌زند، تصریح کرد: ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به دشمنان نشان می‌دهد که به آرمان‌های امام‌ راحل پایبند بوده و عهد خویش را فراموش نمی‌کند.

وی عنوان کرد: جریان‌شناسی انتخاباتی، تحلیل درست مسائل، پرهیز از تفرقه، حفظ وحدت و همدلی، بیداری عمومی و حضور هوشیارانه نخبگان حوزوی و دانشگاهی از نماد‌های ویژه حماسه سیاسی است.

امام جمعه ارداق ابراز داشت: وظیفه خدمت، احساس مسئولیت، رفع مشکلات معیشتی، مهار تورم و تلاش همگان در عرصه اقتصادی نیز از نماد‌های بارز حماسه اقتصادی در سال 92 و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/77005/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول