اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

فعالیت رسمی ستاد انتخابات استان قم آغاز شد

استاندار قم از آغاز رسمی فعالیت ستاد انتخابات این استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

فعالیت رسمی ستاد انتخابات استان قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلا‌‌ع‌رسانی ستاد انتخابات استان قم، کرم‌رضا پیریایی در این مراسم که در آن مسئولان و اعضای ستاد انتخابات، هیئت‌های نظارت و بازرسی استان حضور داشتند طی سخنانی با تسلیت شهادت حضرت صدیقه کبری(س) اظهار کرد: جلسه امروز در حقیقت نوعی اعلام آمادگی از سوی عوامل و دست‌اندرکاران برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در سطح استان قم است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های اجرایی مربوط به برگزاری انتخابات از مدت‌ها قبل شروع شده است افزود: در این نشست و همزمان با ابلاغ مسئولیت کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه ستاد انتخابات، کارهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم رسماً کلید خورده و وارد فاز اجرا می‌شود.

پیریایی محوریابی و تلاش همه‌جانبه برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه کمک به خلق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو را مهم‌ترین وظیفه مجریان و دیگر عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات دانست و تصریح کرد: در سال حماسه سیاسی ما مجریان به عنوان امین مردم باید تلاش کنیم تا شرایط و بستر حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات جاری را فراهم کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه مردم صاحب و گرداننده اصلی انتخابات هستند، قانون‌مداری و صحت و سلامت را از ویژگی‌های اصلی انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: عرصه انتخابات آزمون بزرگی است که باید هر فرد و مسئولی تلاش کند تا در این عرصه وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دهد.

وی پیشینه انتخابات در کشور و استان قم را پیشینه‌ای درخشان و افتخارآمیز از حیث رعایت قانون و مشارکت مردم عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان قم از گذشته تاکنون همواره دست همراهی، تعامل و وحدت در چارچوب قانون بین همه مجموعه‌های دست‌اندرکار انتخابات وجود داشته و قطعاً چنین فضایی در این انتخابات هم به بهترین وجه ممکن شکل خواهد گرفت.

در پایان این نشست احکام روسای کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه ستاد انتخابات استان قم توسط پیریایی استاندار قم اعطا شد.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 24 خرداد ماه سال جاری همزمان با کشور در استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول