اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هشدار داد

لزوم توجه مردم به سیاه‌نمایی دشمن در آستانه انتخابات

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: مخالفان ملت در تلاش برای توسعه یاس و ناامیدی در مردم هستند و با سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی برخی مشکلات اقتصادی قصد دارند به اعتراضات خیابانی و اغتشاش در آستانه انتخابات و یا بعد از آن دست بزنند.

لزوم توجه مردم به سیاه‌نمایی دشمن در آستانه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو یحیی شرفی شامگاه شنبه در مراسم معارفه فرمانده انتظامی ماکو، اظهار داشت: این تلاش‌های مذبوحانه را از اول انقلاب دیده‌ایم و اکنون شدت یافته است، اما ملت ما همیشه هوشیار بوده و این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

وی تصریح کرد : اخیرا شاهد حاشیه‌هایی در کشورهای همسایه برای ایجاد تفرقه و تجزیه‌ طلبی بوده‌ایم که نشانگر عدم شناخت آنها از مردم ایران است و ملت ما سربلند علاوه بر کنار زدن این افکار پوچ ، سربلند به سوی پیشرفت حرکت می‌کند، اما باید هوشیار بود چون در داخل کشور ما خیلی‌ها را دیده‌ایم که با شعار دین و مردم و ولایت آمدند اما وقتی می‌روند به تمام آن شعارها پشت کرده‌اند و این امر نباید خدشه‌ای در باورهای مردم ایجاد کند، چرا که مردم خادم را از خائن تشخیص می‌دهند و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی آن را نشان خواهند داد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو، گفت : هر آمدنی را رفتنی است و هر حکم مسئولیتی را حکم تغییری است، اما باید مسئولان توجه داشته باشند که چگونه می‌آیند و چگونه می‌روند و یادشان باشد که چنان مسئولیت پذیر باشند که وقتی می‌روند در ذهن مردم جاوید باقی بمانند.

وی از مسئولان و مردم خواست که به ابعاد معنوی کارهای خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

محمد علیپور نماینده مردم شهرستان های ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران نیز با اشاره به رفتارهای صورت گرفته با مردم در بحث معافیت مسافری، گفت: آذربایجان غربی استانی مرزی است که شهرهای آن همگی در مرز قرار گرفته‌اند و از مشکلات این شهرستان ها محرومیت آنهاست.

وی اظهار داشت: اختلاف سلیقه در برخورد با استفاده کنندگان از معافیت مسافرتی از سوی نیروی انتظامی موجب دلسردی مردم نشود.

وی افزود: برخورد با معافیت مسافری در شهرستان ماکو با شهرهایی دیگر در استان مانند پیرانشهر فرق دارد و این فرق گذاشتن را مردم به عینه می‌بینند و درخواست دارم در این زمینه اقداماتی عملی انجام گیرد تا تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در سایه برخی حاشیه‌ها تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

در این مراسم سرهنگ محمد احمدی که قبلا در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شوط خدمت می‌کرد به عنوان فرماندهی جدید این نیرو در شهرستان ماکو معرفی و از فرماندهی قبلی این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/61001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول