اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد

تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراها در رشت

فرماندار رشت از معرفی معتمدان محلی و تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراها در این شهرستان خبر داد.

تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراها در رشت

سید ولی‌الله عظمتی شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تشکیل هیئت‌‌های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اظهار کرد: فرمانداری رشت آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد.

وی ادامه داد: تعداد 470 صندوق برای جمع‌آوری آرای مردم توسط کارشناسان در رشت پیش‌بینی شده است.

عظمتی به افزایش تعداد صندوق‌های رای با بررسی کارشناسان و مسئولان در رشت اشاره کرد و افزود: هیئت‌های اجرایی در بخش‌های کوچصفهان، خمام و خشکبیجار تشکیل شده و در بخش‌های دیگر در حال نهایی شدن است.

این مسئول تصریح کرد: امسال از طرف مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است و حماسه سیاسی با تجلی حضور مردم در پای صندوق‌های رای محقق می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه انتخابات این دوره به دلیل برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در 300 شهر و روستای شهرستان رشت برگزار می‌شود.

عظمتی حضور مردم در انتخابات در سال های گذشته را دارای رشد چشمگیری خواند و اذعان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده انگیزه بالای آنها در عرصه سیاسی و اجتماعی و همچنین مقبولیت نظام مقدس اسلامی است. 

وی در پایان تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی تمام روند برگزاری انتخابات مانند تعیین تعداد شعبه‌های اخذ رای، محل استقرار شعب و ... را به عهده دارند.

انتهای پیام/84001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول