اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

اصولگرایان برای انتخابات یک نامزد معرفی کنند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تعدد نامزدهای اصولگرا در انتخابات پیش رو به عنوان یک نکته قابل تامل، خواستار معرفی صرفاً یک نامزد از سوی این تشکیلات برای انتخابات ریاست جمهوری شد.

اصولگرایان برای انتخابات یک نامزد معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدنبی حبیبی در جمع اصولگرایان خراسان شمالی اظهار کرد: بی‌گمان تعدد نامزدهای اصولگرا، سبب شکست این طیف در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خواهد شد.

وی با اشاره به نظر یکی از فقها مبنی بر پرهیز از هرگونه تشتت در برنامه‌های اصولگرایان و خلاف شرع دانستن آن افزود: باید به سمت معرفی صرفاً یک نامزد از این تشکیلات رفت که به طور حتم با این رویه پیروزی در انتخابات پیش رو با اصولگرایان خواهد بود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما روند همگرایی و وحدت را در اصولگرایان، مهم و تعیین کننده می‌دانیم.

حبیبی همچنین با اشاره به اینکه نامزد این حزب می‌تواند پاسخگوی تمام مطالبات مردم در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی باشد،افزود: کشور ما در شرایط کنونی در یک جنگ تمام عیار با غرب قرار دارد و تحریم‌ها نیز به منظور اختلال در نظام اقتصادی کشور اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه اثرات حضور و نفوذ ایران در منطقه و جهان بر کسی پوشیده نیست، یادآور شد: در امر اقتصاد نیز باید با راهبرد اقتصاد مقاومتی در جایگاهی قرار بگیریم که در شأن جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش فارس، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی طی سفر یک روزه به خراسان شمالی با نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه بجنورد، اعضای دفتر مرکزی موتلفه استان و همچنین با اصولگرایان استان دیدار و نشست‌هایی را برگزار کرد.

انتهای پیام/63002/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول