اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ فوتسال بانوان کشور

نماینده فوتسال مازندران دومین شکست را در خانه پذیرفت

تیم فوتسال دوشه هراز آمل به عنوان نماینده مازندران در لیگ فوتسال بانوان کشور، متحمل دومین شکست خود در این رقابت‌ها شد.

نماینده فوتسال مازندران دومین شکست را در خانه پذیرفت

نایب رئیس هیئت فوتبال آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه تیم دوشه هراز آمل در چهارمین دیدار خود در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور شکست را در خانه پذیرا شد، اظهار داشت: رقابت تیم آباده شیراز با تیم آملی با شکست پنج بر شش این تیم همراه بود.

معظم ساروی با اشاره به اینکه آملی‌ها موفق شده بودند تیم آباده را در شیراز با نتیجه شش بر یک شکست دهند، یادآور شد: با وجود میزبانی در بازی دوم با این تیم نتوانستیم برنده باشیم.

وی با اعلام اینکه تیم آمل بازی با اشکنان شیراز را در خانه با نتیجه چهار بر پنج واگذار کرد، بیان داشت: در دیدار با مینسیان رشت توانستیم در رشت پنج بر صفر برنده باشیم.

ساروی با تاکید بر اینکه در صورت پیروزی در این رقابت خانگی می‌توانستیم جزء چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ باشیم، یادآور شد: برای صعود باید در انتظار نتایج دیگر تیم‌های این گروه باشیم.

وی با اشاره به اینکه دو بازی دیگر در این گروه باقی مانده است، اظهار داشت: بازی با اشکنان شیراز در شیراز و بازی با منسیان رشت در آمل دو رقابت باقی مانده تیم دوشه هراز آمل در این رقابت‌ها است.

سرپرست تیم دوشه هراز تصریح کرد: این تیم فعلا در رده دوم این جدول قرار دارد و برای باقی ماندن در رقابت باید تیم اشکنان را شکست دهد.

به گزارش فارس، لیگ دسته یک بانوان کشور با 16 تیم و در چهار گروه در حال برگزاری است و تیم آمل در گروه ب این مسابقات با تیم‌های آباده شیراز، اشکنان شیراز، مینسیان گیلان همگروه است.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول