اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی آبفای دزفول انجام شد

تجلیل از بازنشستگان صنعت آب خوزستان

مراسم تجلیل از تلاش و زحمات مستمر بازنشستگان صنعت آب و فاضلاب در شمال خوزستان، با حضور قائم مقام شرکت آبفای استان برگزار شد.

تجلیل از بازنشستگان صنعت آب خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خوزستان در مراسم جشن بازنشستگان صنعت آب و فاضلاب شهرهای دزفول، اندیمشک و شوش، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌دریغ این همکاران با اشاره به اینکه فرهنگ ادارات و شرکت‌ها بر اساس وظیفه‌ای که برعهده دارند، متفاوت است، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب نسبت به کار خود فرهنگ خاص خودش را دارد که همه همکاران اعم از بازنشستگان و شاغلان فعلی خودشان را سقای مردم می‌دانند و تأسی خود را از حضرت ابوالفضل العباس(ع) می‌دانند.

سیدمجتبی مسعودنیا افزود: سقایی این مردم محب اهل بیت(ع)، افتخار ما کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوزستان است.

در ادامه این مراسم، معاون منابع انسانی شرکت آبفای استان، ضمن خیرمقدم به میهمانان گرامی تصریح کرد بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و با 30 سال خدمت توأم با تلاش صادقانه نمادی از تجربه به شمار می‌آیند.

غلامرضا عقیلی اضافه کرد: بازنشستگان همواره عضوی از خانواده شرکت آب و فاضلاب به‌شمار می‌آیند و یکی از اهداف و سیاست‌های شرکت، حمایت و پشتیبانی از آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگی انتهای کار نیست بلکه یکی از مراحل زندگی است، ضمن تقدیر از تلاش‌های بازنشستگان در به ثمر رساندن اهداف شرکت، اظهار امیدواری کرد: در نظر داریم به‌منظور ارتباط بیشتر با شما، کانون بازنشستگان صنعت آب را راه اندازی کنیم تا بتواند مأمنی برای ارتباط بیشتر و ارائه خدمات بهتر بازنشسته باشد.

قابل ذکر است در این مراسم از زحمات سی ساله 65 نفر از کارکنان اداره آبفای دزفول، 19 نفر از پرسنل اداره آبفای شهرستان شوش و 10 نفر از همکاران اداره آبفای اندیمشک که پس از سال‌های متمادی خدمت در فاصله بهمن ماه 85 تا 89 به افتخار بازنشستگی نائل شدند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول