اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

مطالبات 6ساله فرهنگیان بازنشسته قطره‌چکانی پرداخت می‌شود

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: در حال حاضر مطالبات فرهنگیان بازنشسته به صورت قطره‌چکانی پرداخت می‌شود و قانون نحوه پرداخت مطالبات این افراد باید اصلاح شود.

مطالبات 6ساله فرهنگیان بازنشسته قطره‌چکانی پرداخت می‌شود

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگیان بازنشسته یکی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، اظهار کرد: دولت و مسئولان نباید نسبت به مشکلات این افراد بی‌توجه باشند چرا که بی‌توجهی به خواسته‌های بازنشستگان فرهنگی سبب افزایش آسیب‌های آنها می‌شود.

وی به یکی از مهم‌ترین خواسته‌های فرهنگیان بازنشسته در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: بازنشستگان فرهنگی از سال 1386 تاکنون یک‌هزار و 820 میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند اما پرداخت این مطالبات به فراموشی سپرده شده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر مطالبات فرهنگیان بازنشسته به صورت قطره‌چکانی پرداخت می‌شود و قانون نحوه پرداخت مطالبات این افراد باید اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید نسبت به قانون موجود برای پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته تجدید‌نظر کند، اضافه کرد: این قانون باید اصلاح شود و پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته نباید با استفاده از فروش سهام صورت بگیرد.

روستایی با بیان اینکه در سال 1386 در قانون مدیریت دولتی پیش‌بینی شده بود که مطالبات فرهنگیان بازنشسته که ناشی از افزایش حقوق این افراد بوده در قالب واگذاری سهام به آنها پرداخت شود، تأکید کرد: اما فرهنگیان بازنشسته از این قانون نا‌راضی هستند و در حال حاضر درصد محدودی از مطالبات این افراد به صورت قطره‌چکانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول