اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مدیران جدید آبفار 3 شهر مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با بازنشستگی مدیران امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌های بابلسر، آمل و جویبار، مدیران جدید معرفی و مشغول به کار شدند.

مدیران جدید آبفار 3 شهر مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، با بازنشستگی مدیران امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌های بابلسر، آمل و جویبار مدیران جدید معرفی و مشغول به کار شدند.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری مازندران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه این مدیران با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌های بابلسر، آمل و جویبار اظهار داشت: طول خدمت هرچه قدر طولانی هم باشد باز در راستای ارائه خدمات ارزنده به مردم کوتاه است.

محمدحسین برزگر با اشاره به خدمات شایسته مدیران در راستای حل مشکلات آبرسانی به مردم روستاهای محروم گفت: بازنشستگی پایان خدمت نیست، بلکه تغییر محل خدمت از سنگری به سنگر دیگر است.

وی با تبریک به مدیران جدید امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان‌ها افزود: خدمت در زمینه آبرسانی و سقایی‌ کاری سخت، اما شیرین و دلپذیر است و مدیرانی شایسته، دلسوز و کاردان را می‌طلبد که امیدوارم در این مهم موفق باشید.

برزگر در ادامه مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات مصطفی عباسپور، مدیر آب و فاضلاب روستایی آمل، محمدرضا ملاپور، مدیر آب و فاضلاب روستایی بابلسر و اسدالله میرزاجانی، مدیر آب و فاضلاب روستایی جویبار قدردانی کرد.

همچنین مدیر عامل آبفار استان در حکمی اسماعیل صالحی را به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی آمل، سیددلاور هاشمی را به سمت سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی بابلسر و اسکندر عزیزی را به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی جویبار معرفی کرد.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول