اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سومین روز از هفته جهانی بهداشت انجام شد

تجلیل اعضای ستاد گرامیداشت هفته سلامت آذربایجان غربی از مقام شهدا

اعضای ستاد گرامیداشت هفته جهانی بهداشت در آذربایجان غربی با خانواده شهید منصور غلام‌نژاد در ارومیه دیدار کردند.

تجلیل اعضای ستاد گرامیداشت هفته سلامت آذربایجان غربی از مقام شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، همزمان با سومین روز از هفته جهانی بهداشت، علی افشانی دبیر ستاد گرامیداشت هفته جهانی بهداشت در استان و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آذربایجان غربی با همراهی احد زینالی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از اعضای دبیرخانه ستاد گرامیداشت هفته جهانی بهداشت در آذربایجان غربی با حضور در خانواده یکی از شهدای دوران دفاع مقدس در ارومیه با خانواده وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار که در منزل شهید منصور غلام‌نژاد انجام شد، زینالی در سخنانی با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه کنونی، اظهار داشت: رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی رمز ماندگار ایران است.

وی افزود: امروزه وظیفه نسل جوان حفظ ارزش‌های ناب اسلامی و تمسک به سیره، راه و روش شهدا است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آذربایجان غربی عنوان کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و انجام اقداماتی نظیر دیدار با خانواده شهدا بهترین روش برای زنده نگه داشتن نام و یاد این عزیزان در فضای جامعه است.

در این مراسم همچنین افشانی در سخنانی با تأکید بر لزوم بهره‌برداری از وصیت‌نامه و سیره شهدا در فضای جامعه گفت: تمام عزت و آبروی مردم ایران اسلامی با الهام از معارف دینی و قرآنی و در نتیجه شهادت فرزندان عزیز آن‌ها به دست آمده و امروز تمام داشته‌های این ملت مدیون رشادت‌های شهدا است.

وی همچنین ابراز داشت: ملت ایران اسلامی سربلندی خود را در تمام برهه‌های تاریخ مدیون شهدا هستند و در این راه هرگز در برابر دشمنان و بدخواهان کم نخواهند آورد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان و دبیر ستاد گرامیداشت هفته جهانی بهداشت در آذربایجان غربی در سخنان خود، خون شهدای انقلاب اسلامی را مایه حیات برشمرد و تصریح کرد: برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا باید اقدامات مؤثر در سطح جامعه انجام شده و تلاش بسیاری برای رضایت خانواده آن‌ها انجام گیرد.

در پایان این دیدار لوح یادبود و هدیه‌ای از سوی ستاد گرامیداشت هفته جهانی بهداشت در آذربایجان غربی به خانواده شهید غلام‌نژاد اهدا شد.

شهید منصور غلام‌نژاد عضو خانواده شش نفره‌ای بوده که در سال 61 و در منطقه صومار به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/61012/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول